Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Educational Environment As A Form For Development Of Math Teachers Methodological Competence

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
21-10-2021
в Uncategorized
A A

1) Prof. Olha Matiash, 1) Dr. Liubov Mykhailenko,
2) Prof.Vasyl Shvets, 2) Prof. Oleksandr Shkolnyi
1)Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University – Vinnytsia (Ukraine)
2)National Pedagogical Dragomanov University – Kyiv (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/math2021-5-7-edu

Abstract. The problem of forming the professional competencies of a math teacher in the process of his (her) training at the pedagogical university and in the system of continuing education is extremely relevant not only in Ukraine but also abroad. This is especially true for the methodological competence of teachers, which largely determines the quality of the educational process in general and student achievements in particular. To solve this problem, we propose to create an educational environment, which, in addition to math teachers, includes specialists in mathematics teaching methods from pedagogical universities, instructors of teacher’s in-service training courses, master’s students in pedagogical specialties, who, in particular, are trained in dual form of education. As the results of the experiment show, such educalional environment allows to realize professional training of mathematics teachers more effectively and qualitatively compared to traditional methods.
Keyword: Professional training of math teachers; methodological competence; educational environment; dual form of education

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКонференция на тема „От черната смърт до холерата. Борбата срещу епидемиите в историческа перспектива, XIV – XIX в.“ Default ThumbnailЕтнонимът „Българи“ в ранносредновековните арменски текстове Default ThumbnailIntroducing the Use of Case Studies Methodology in Training for Soft Skills in Maritime Universities. The Isol-Met Program Default ThumbnailЕзикът и модернизмът (върху творби на Петко Тодоров)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Добавена реалност при онлайн обучението на учители за придобиване на дигитална компетентност

Следваща статия

Организационен модел за провеждане на хоспитиране и текуща педагогическа практика по информатика и ит

Следваща статия

Организационен модел за провеждане на хоспитиране и текуща педагогическа практика по информатика и ит

Конкурсни задачи брой 5/2021 г.

Решения на конкурсни задачи брой 4, 2021 г.

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"