Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV

в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate

Dr. Nadezhda Borisova, Assist. Prof.,
Dr. Elena Karashtranova, Assoc. Prof.
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-2-con

Abstract. The Internet serves billions of users providing a variety of information resources whereby a lot of the information is presented in natural human language and needs an efficient approach to be processed…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training

Dr. Hristo Hristov, Assist. Prof.1), Radka Cherneva2)
1) University of Plovdiv „Paisii Hilendarski” – Plovdiv (Bulgaria)
2) Elin Pelin Primary School – Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-4-rec

Abstract. The article presents the results of the training in Computer Modeling in the third and fourth grades…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

Amra Duraković 1) , Senior Teaching Assistant,
Dr. Dina Kamber Hamzić2), Assist. Prof.
1) University of Bihać (Bosnia and Herzegovina)
2) University of Sarajevo (Bosnia and Herzegovina)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-3-eff

Abstract. The aim of this study is to examine the effect of the STEM approach on students’ achievements in processing teaching topics from Algebra. A quasi-experimental design was used with an experimental and control group…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Динамичният софтуер в помощ на изследване на задачи от практиката

Веселин Гушев, Данаил Гушев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-5-din

Резюме. Статията разглежда някои задачи от практиката, чието изследване може да бъде моделирано нетривиално с помощта на динамичния математически софтуер GeoGebra…

виж повече

 

 

 

 

How to Improve the First-Year Students Motivation in Learning Matrices

Dr. Emiliya Koleva, Assist. Prof.
Nikola Vaptsarov Naval Academy – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-3-1-how

Abstract. Linear algebra is one of the fundamental courses included in the curriculum of all mathematical, engineering and economic specialties. Students study the subject during the first semester…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Приложение на успоредно проектиране за построяване сечението на призма с равнина

Митко Кунчев, д-р Тодор Митев 1)
1) Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-6-pri

Резюме. Статията разглежда метод за построяване сечението на призма с равнина, определена от три точки, чрез използване на успоредно проектиране…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Снежана Георгиева Гочева-Илиева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/math2022-3-7-zak

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

За корелационен и регресионен анализ в поведенческите и социалните науки

Следваща статия

Доброто започва от мен

Следваща статия
Доброто започва от мен

Доброто започва от мен

В ход е дигиталното обучение

Изследователските университети ще се финансират през ФНИ

В ход е дигиталното обучение

Още пари за образование и наука в бюджета

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2021 г.
  • Неформални лингвистични турнири на работилница за знание
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2021, година LXIV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2021, година LXIV
  • Подготовка за XXV младежка балканиада по математика 2021
  • Седемнадесета Жаутиковска олимпиада по математика, информатика и физика, Алмати, 7 – 12 януари 2021
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2021, година LXIV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2021, година LXIV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2021, година LXIV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2021, година LXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2020 г.
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2020, година LXIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG