Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Дидактически модел за съставяне на система от задачи на базата на технологичния подход

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
16-10-2021
в Uncategorized
A A

1) Слави Кадиев, 2) Юлия Нинова
1) Национална гимназия за древни езици и култури
„Св. Константин Кирил Философ“
2) Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2021-1-7-did

Резюме. В статията се разглежда модел на дидактическа технология за генериране на система от задачи. При конкретизиране на технологията са съблюдавани етапите на усвояване на знанията, етапите на проектиране на системата, описани в литературата, които частично са допълнени. Описани са структурата и компонентите на конкретна технология за съставяне на система от задачи за формиране на умения у учениците да решават ирационални уравнения с един радикал. Предложена е конкретна система от задачи.
Ключови думи: дидактическа система от задачи; дидактическа технология; ирационални уравнения с един радикал

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИма ли Срба у Серезу“? Сръбското консулство в Сяр и Македонският въпрос на прага на ХХ век Default Thumbnail„Те не четат!“… А ние? Default ThumbnailДидактически аспекти за развитие на творческите умения на учениците в четвърти клас Default ThumbnailGamification in Marketing Education: a Game for Learning about Consumer behavior in Retail

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Конкурсни задачи брой 1/2021

Следваща статия

The Problem of Ensuring the Information Security of Children and Adolescents in the Context of Educational Internet Projects Implementation

Следваща статия

The Problem of Ensuring the Information Security of Children and Adolescents in the Context of Educational Internet Projects Implementation

Електронни ресурси за онлайн обучение по математика в началните класове – същност, видове, качество

Готови ли са съвременните обучаеми за иновативни форми на обучение?

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"