Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Развитие на компетентности и умения чрез медийната грамотност в часовете по история

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-12-2023
в Uncategorized
A A

Надежда Алексиева
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-625razv

Резюме. Развитието на образователния процес и прилагането на нови методи на преподаване и учене се налагат като основна характеристика за началото на новото хилядолетие. Компетентностният подход при целеполагането на образователните задачи притежава потенциал да осигури прехода към дигиталната и иновативна училищна екосистема. Приближаването между традиционни учебни дисциплини и съвременни аспекти на ежедневието и средата е условие за развитието на индивидуалния и гражданския потенциал на младите хора, за изграждане на умения за живот. Медийната грамотност в класната стая има възможност да се превърне в компас, който да насочва уменията от историята, като наука за миналото, към потребностите на настоящето и да гарантира най-ценното за човечеството – свободата.
Ключови думи: образование; компетентности; медийна грамотност

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailExperimental Research Of Psychological Support Of Development Of Communicative Competence In High School Default ThumbnailС мисия за национална и културна индивидуалност (по повод 135 години от откриването на първия Висш педагогически курс в България (1888)) Default ThumbnailВъзможности за прилагане на математическо моделиране и съвместно преподаване в stem урок по биология и здравно образование (VII клас) Default ThumbnailDeveloping Materials for Assessing Reading Literacy and Comprehension of early Graders in Bulgaria and Italy

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Открит урок по програма „Иновации в действие“ – тема „Олимпий­ски игри и спортове“

Следваща статия

Формиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност

Следваща статия

Формиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност

Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)

Учителските заплати се увеличават с 8,4%

Учителските заплати се увеличават с 8,4%

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"