Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проучване удовлетвореността на младите хора в България от онлайн обучението

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-04-2023
в Uncategorized
A A

Проф. д-р Веселина Иванова
Тракийски университет – Стара Загора
Проф. д.п.н. Елеонора Милева
Национална спортна академия „Васил Левски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.05

Резюме. Цел на изследването е да се проучат нагласите на младите хора в България към основни характеристики на онлайн обучението по време на пандемията от COVID-19. Изследването е проведено в периода май – юни 2021 г. Обект на проучването са 299 младежи на възраст от 19 до 36 години. Всички са студенти в различни български университети в бакалавърска, магистърска и докторска степен. Основният инструментариум, който е използван, е въпросник за удовлетвореността на студентите от обучението, който съдържа 25 айтема. За статистическа обработка на данните са приложени регресионен и вариационен анализ, както и непараметричните коефициенти на Ман-Уитни и Крускал-Уолис. Анализът на резултатите разкрива удовлетвореността на младите хора от следните измерения на педагогическо взаимодействие по време на онлайн обучението: учащ – учебно съдържание, учащ – преподавател, учащ – учащ, учащ – технологии. Не се установяват разлики в нагласите на студентите в зависимост от пола, образователната степен и местоживеенето. Проведеното изследване насочва към ролята на студентската удовлетвореност като основен показател за качество на онлайн обучението.
Ключови думи: младежи; онлайн обучение; удовлетвореност; учебно съдържание; технологии

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПроцесът на приобщаване и ценностната система на учителя Default ThumbnailИнспектиране на училищата във Bарненско-преславска епархия / Bарненска губерния през 70-те години на ХIХ век Default ThumbnailМонография за Kримската война (1853 – 1856) и българските земи, представени посредством оригинален френски източник от епохата Default Thumbnail75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Диадата методи за преподаване – стилове на учене

Следваща статия

Аспекти на интегралност в предучилищното и началното образование по математика, свързани с някои елементи на геометрията

Следваща статия

Аспекти на интегралност в предучилищното и началното образование по математика, свързани с някои елементи на геометрията

Проучване мнението на студентите от специалност „Социална педагогика“ за доброволческа работа

Пропедевтика на понятието „самостойно хранене при растенията“ в детската градина и в обучението по родинознание в I и II клас

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"