Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проучване на отношението на студентите от софийския университет към обучението по тенис след ковид пандемията

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
24-12-2022
в Uncategorized
A A

Евгени Йорданов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc22-664prou

Резюме. Ограничената двигателна активност в условията на пандемия и дистанционно обучение влияе негативно върху физическата годност и мотивацията за занимания със спорт на хора от всички възрастови групи, включително и студентите, участващи в учебно-тренировъчния процес по тенис в СУ. Тенисът е спорт, отличаващ се с голяма вариативност на пространствените, времевите и силовите характеристики на двигателната дейност. Това го определя като трудна за овладяване игра. Постигането на добро ниво на техническа подготвеност изисква многократно изпълнение на различните технически елементи, като величината на физическото натоварване е доста висока. Постигането на целта и задачите в обучението по тенис в Университета в голяма степен зависи от фактори като желанието за системни тренировъчни занимания, наличието на трайни интереси към практикуването на играта, съзнателното отношение и активното участие при изпълнението на различни упражнения. Всичко това ни насочи да си поставим за цел да проучим отношението, желанията и интересите на студентите към учебната дисциплина тенис и да установим дали са се променили вследствие на епидемичните ограничения.
Това би ни позволило да водим пълноценно обучение и да постигнем по-бързото възстановяване на нормалния ритъм на живот и учебно-тренировъчна работа в Университета.
Ключови думи: тенис; обучение; отношение; желания; интереси; мотивация

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПревенция и корекция на девиантно и делинквентно поведение, отразени в изкуството: оценка на анализ по алгоритъм Default ThumbnailНевродидактика [Neurodidactics] Default ThumbnailМетафизическото мислене като трансценденция Default ThumbnailСкрининг на зрението – профилактика и елемент от практиката на студенти и обучението на ученици

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Модел за обучение по рекреология в медицинската козметика

Следваща статия

Възможно ли е канго джъмпс аеробиката да бъде включена в учебните програми по спорт в университетите

Следваща статия

Възможно ли е канго джъмпс аеробиката да бъде включена в учебните програми по спорт в университетите

Образователният потенциал на учебната дисциплина физическо възпитание и спорт

Проучване подготовката на студенти, бъдещи спортни педагози

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"