Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Pre-Service Teachers’ Perceptions of AI and Its Implementation in the Foreign (English) Language Classroom

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
04-10-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Tsvetelina Harakchiyska, Assoc. Prof.,
Prof. Tsvetomir Vassilev
University of Ruse “Angel Kanchev”

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-22-pre

Abstract. The potential for using artificial intelligence (AI) systems in education (including foreign language teaching and learning) poses new demands on 21st century pre-service teachers who need to be prepared to integrate it successfully in their classrooms. The current paper, therefore, aimed to examine the attitude and readiness of 52 Bulgarian pre-service foreign language teachers on using AI in English language instruction. Based on the data obtained, it was established that the pre-service teachers demonstrated a general positive disposition towards using AI tools in their foreign language lessons and declared their readiness to implement AI technologies in the foreign language classroom but lacked the skills and competencies needed to do so. The results also showed that teacher training institutions and policy makers on national level have to define the AI knowledge, competencies and skills of prospective teachers so that they could actively engage with AI ethically and meaningfully in their profession.
Keywords: Pre-service English language teachers, pre-service AI teacher training, attitude towards AI, readiness to implement AI technologies, AI-supported foreign language teaching and learning

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailGeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions Default ThumbnailManagerial Aspects of Cooperation among Higher Education Institutions and Their Stakeholders Default ThumbnailGame Technologies for STEM/STEAM Education in Kindergartens Default ThumbnailЗа някои проблеми на използване на терминологията и нейното тълкуване в римскоправни текстове
Етикети: AI-supported foreign language teaching and learningattitude towards AIpre-service AI teacher trainingPre-service English language teachersreadiness to implement AI technologies

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Identifying Player Types in the Classroom for Effective Gamification

Следваща статия

Development and Integration of Audio and Visual Micro-Resources in the Learning Process through the Use of Artificial Intelligence Systems

Следваща статия

Development and Integration of Audio and Visual Micro-Resources in the Learning Process through the Use of Artificial Intelligence Systems

Анализ на програмните модели за автоматизиране на когнитивни процеси

Research and Application of The PDCA Cycle in Artificial Intelligence Management Systems

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"