Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Педагогическото взаимодействие родители – деца – учители – основа за пълноценно развитие на детската личност в предучилищна възраст

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2022
в Uncategorized
A A

Вержиния Савова
1. ДГ „Щастливо детство“ – Монтана

https://doi.org/10.53656/voc22-11peda

„Щастието и просперитетът на едно дете зависят
от пълноценното и планомерно взаимодействие
на родителите с образователната институция.“

Резюме. В статията се разглежда педагогическото взаимодействие родители – деца – учители като основа за пълноценното развитие на детската личност в предучилищна възраст. Ключът за успешното сътрудничество между детската градина и семейството е позитивизмът във взаимоотношенията учител – дете – родител. Екипната работа се явява ключ към успешното партньорство, за да може детето да се превърне в отговорна личност, стремяща се към интелектуално, емоционално и социално развитие. В този контекст се акцентира върху използване на допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, иновативни форми и методи, съвместна работа учител – родител. Педагозите използват идеите, знанията и професионалния си опит и по този начин постигат успешно сътрудничество и ефективност в общуването и съвместната работа с родителите. Включването на родителите в дейностите на детската група стимулира децата да бъдат по-уверени и да развият творческия си потенциал.
Ключови думи: педагогическо взаимодействие; родители; детска градина; сътрудничество

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailConcept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations Default ThumbnailShipyard Crane Modeling Methods Default ThumbnailДигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в условията на пандемията от COVID-19)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

Следваща статия

Храненето като компонент на спортната подготовка

Следваща статия

Храненето като компонент на спортната подготовка

Бинарните уроци по физика и астрономия

Йовковият ,,Серафим“ и онлайн обучението

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"