Тони Чехларова
Институт по математика и информатика – Българска академия на науките
Динко Цвятков
СУ „Иван Вазов“ – Стара Загора
Неда Чехларова
Лесотехнически университет
https://doi.org/10.53656/str2021-2-6-dist
Резюме. Представени са резултати от изследване с цел подпомагане на ръководството на СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора при създаване на условия за организиране на обучение и осигуряване на подкрепа за личностно развитие от разстояние в електронна среда чрез използване на средствата на информационните и комуникационните технологии през март 2020 г. Анализирани са резултати от анкети за установяване степента на удовлетвореност и на умора на учители, ученици и родители, свързани с това училище, от подготовката за дистанционно обучение и първата седмица от провеждането му. Дистанционното обучение е въведено от Министерството на образованието от 16 март 2020 г. във връзка с извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание на България и свързано с пандемията COVID-19.
Ключови думи: дистанционно обучение; COVID-19; дигитална компетентност; уебинар; самооценка
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия