Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Inclusive Education in the Course of Social Studies

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
16-05-2023
в Uncategorized
A A

Esra Fırat, Nazlı Gökçe
Anadolu University (Türkiye)

https://doi.org/10.53656/ped2023-4.04

Abstact. Social Studies and inclusive education aim at social development by ensuring education for all. The aim of this research is to comprehend the state of inclusive education in social studies education based on the perceptions and practices of the social studies teachers. Qualitative research approach and phenomenology pattern have been adopted in the research and 5 social studies teachers were participants. The research data has been collected through semi-structured interviews, student personal data sheet, observations, and researcher diaries. The data has been analyzed through induction analysis. As a result of the research, it has been revealed that social studies teachers had a positive perception of inclusive education but did not apply this approach in teaching processes as they did not find it viable. Teachers associate inclusive education to a greater extent with the SEN and refugee students and do not diversify educational teaching practices.
Keywords: social studies cource; inclusive education; disadvantaged students; teaching practices

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail„Задачата на преводача“ на валтер бенямин и невъзможността за пряко съобщение Default ThumbnailНово учебно помагало по правопис за юристи Default ThumbnailХудожествените представи в произведенията на Елин Пелин Default ThumbnailУчебно пособие с изявена функционалност за подготовка на бъдещите учители по български език и литература

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Практическата подготовка на студентите от специалност „Физическо възпитание и спорт“ в условията на дистанционно обучение

Следваща статия

Обучителни практики в преподаването по хуманитарни науки и теми за европейския съюз в цифрова среда

Следваща статия

Обучителни практики в преподаването по хуманитарни науки и теми за европейския съюз в цифрова среда

Comparison of 3rd Grade Mathematics Classes in Terms of Mathematics Curriculum and their Implementation in the Classroom Environment: the Case of Turkey and Canada (the Province of Ontario)

The Dislike between Colleagues in the Student Group Can Be an Additional Motive for Learning

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"