Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Inclusion as a Tool for Educational strategies in the Czech Republic Focused On People With An Intellectual Disability

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-03-2022
в Uncategorized
A A

Dr. Lukáš Stárek
Univerzita Jana Amose Komenského – Praha (Czech Republic)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.06

Abstract. The text below discusses inclusive education not only in legislative but also social terms. Society’s attitude towards people with an intellectual disability has changed over decades from exclusion, through remorse and charity to integration trends in various aspects of life, including education. Inclusion in education is one of the keystones in present Czech education. The text aims to introduce the understanding of inclusion in the Czech Republic and present the educational system of special educational needs focused on people with an intellectual disability. The second aim concerns the right to be educated and the right to lifelong education.
Keywords: inclusive education; Czech education

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНови методи на преподаване по природни науки – „Разбиране по дизайн – разработване на урока отзад напред“ Default ThumbnailКорпоративната социална отговорност и репутацията на организацията Default ThumbnailХерметични влияния в съчиненията на константин костенечки Default ThumbnailНаблюдения върху войнушкото стопанство в казите Филибе и Татар пазарджик през XVI – началото на XVII век

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Следваща статия

Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст

Следваща статия

Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст

Технология за създаване на мисловни карти в обучението по технологии и предприемачество

Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"