Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Impact Of Engine Room Simulator As A Tool For Training And Assessing Bsmare Students’ Performance In Engine Watchkeeping

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-09-2021
в Uncategorized
A A

Charles Mangga, Paul Tibo-oc, Ronnie Montaño
John B. Lacson Colleges Foundation (Philippines)

https://doi.org/10.53656/ped21-6s.07eng

Abstract. Ship engine room simulator is a tool used by maritime academies that offer the Marine Engineering Program. According to the Standards of Training Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW), to provide physical realism in training and assessment, simulators are employed. Assessment programs have the intent of providing results that educators will utilize to improve their teaching strategies and improve learner performance (Klinger et al. 2008). This study aimed to (1) Determine the level of competencies of the Bachelor of Science in Marine Engineering cadets in Engine Watchkeeping with Resource Management before and after their exposure to the training on the use of the simulator as a tool for learning, and (2) To find out if there is a significant difference in the level of competencies of the cadets in Engine Watchkeeping before and after the training on the use of the simulator as a tool for learning. Mean and Wilcoxon tests were utilized to analyze the data. It was found that a significant difference in the level of competencies of the cadets in Engine Watchkeeping before and after the training, which implies that the Engine Room Simulator is a tool for learning and assessing the competencies of students in Engine Watchkeeping is effective. The study recommends that instructors should maximize the use of the available simulators in teaching the course. Students shall have a hands-on experience as supplementary to the theories that they learn.
Keywords: simulators; engine watchkeeping; marine engineering; assessment

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСупервизията в социалнопедагогическата работа на специалисти с деца и ученици Default Thumbnail„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас Default ThumbnailTranslating Linguistic Theories into Practical Solutions for ESP Materials Design: from Discourse Analysis to Teaching Political Discourse Default ThumbnailIncreasing CSR, through a Methodology for Intelligent Personal Efficiency of Employees

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

Следваща статия

The Challenges Of Teaching English To The Marine Electrical Engineering Students

Следваща статия

The Challenges Of Teaching English To The Marine Electrical Engineering Students

On Education And Training In Maritime Communications And The Gmdss During The Covid-19

Study Of Malaria Cases Among Seafarers In Croatia And The Causes Of Ineffective Chemoprophylaxis Among Them

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"