Математика и информатика
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

GeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03/09/2024
в Uncategorized
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Shpresa Tuda, Shpetim Rexhepi
Mother Teresa University – Skopje (North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/math2024-4-7-geo

Abstract. Exponential functions, symbolized by f(x) = ax, represent fundamental mathematical concepts with extensive applications in real-world scenarios, ranging from population growth to compound interest and radioactive decay (Tuda & Rexhepi 2023). This abstract highlights the significance of GeoGebra, an intuitive mathematical software, in interactive visualization and analysis, particularly in addressing common mistakes students make when engaging with exponential functions. Through its user-friendly interface, GeoGebra facilitates a hands-on approach to learning, offering students a practical and engaging environment to rectify misconceptions and deepen their understanding of the mathematical principles governing exponential functions.
This study incorporates a comparative analysis of traditional and technological teaching methods, focused on 2nd-year students at high school “8-Shtatori” in Skopje. By evaluating the efficacy of both approaches in fostering a deeper comprehension of exponential functions, the outcomes contribute valuable insights into pedagogical strategies, shedding light on optimizing the learning experience for students grappling with exponential functions. Additionally, surveys and direct comparisons of solutions with students in the classroom setting provided firsthand observations on how learners interact with the material and identified common mistakes made during problem-solving. The insights gained from these surveys and discussions further informed the development and refinement of the approach, ensuring a comprehensive understanding of both the benefits and challenges associated with learning exponential functions through GeoGebra.
Keywords: exponential functions, analysis, students, GeoGebra

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailDigital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World Default ThumbnailProject “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model Default ThumbnailКомпютърни модели на една олимпийска математическа задача Default ThumbnailTeachers’ Attitudes Bout Teaching And Learning Mathematics
Етикети: analysisexponential functionsGeoGebrastudents

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Компютърни модели на една олимпийска математическа задача

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.