Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

Specific Peculiarities in Creating the Image of a Higher School

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-06-2019
в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019
A A

Rozalina Baladzhanova

South-West University „Neofit Rilski“ (Bulgaria)

 

Abstract. The article discusses and clarifies some specific features in creating the image of a higher school. This issue is not sufficiently detailed and thoroughly researched by Bulgarian public relations specialists. It analyzes the dialectical link between the equilibrium and imbalance in conducting image-based activities within the context of an innovative communication process. There are arguments in support of the belief that, in defeating the corporate image, the attempt to disturb the market equilibrium is more productive, taking into account the attitudes and wish of the public in the motivation consumer process. Examples of higher education are described, confirming the belief that disturbing the balance results in better outcomes. The article examines seven possible sources generating innovative image maker activities that determine the purposeful and systematic nature of creating a university’s image. The complex nature of the corporate image does not allow it to be uniquely appreciated and determined by its audiences – media, in-house institutional environment and external consumer environment. The role and significance of the eventful PR are clarified and specific activities related to the realization of the university image are identified.

Keywords: image; image maker activities; higher school; university; ranking; innovation

 

Ms. Rozalina Baladzhanova, PhD student

Faculty of Law and History

South-West University “Neofit Rilski”

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailPhilosophy Related Views and Philosophy Related Metaphors of Pre-School Teacher Candidates for Children Default ThumbnailВисшето морско образование в конкурентна среда Default ThumbnailНаучно-практическа конференция „Предизвикателствата на съвремието и качеството на образование“ Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2019, година XXVII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Педагогически аспекти при прилагането на Наредбата за приобщаващото образование

Следваща статия

Пари за нищо? Анализ на финансирането на обучението в държавните висши училища

Следваща статия

Пари за нищо? Анализ на финансирането на обучението в държавните висши училища

Компетентностен модел за повишаване качеството на висшето образование

Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 3, 2019

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"