Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-02-2021
в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021
A A

КЪМ ЧИТАТЕЛЯ

Чл.-кор. проф. д.т.н. Христо Белоев
Главен редактор на списание
„Стратегии на образователната и научната политика“

Отвори пълния текст

 


ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ

Актуални тенденции в законодателната уредба на висшето образование в България

Андрияна Андреева, Дарина Димитрова
Икономически университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2021-1-1-law

Резюме. В настоящата статия се прави нормативен анализ на българското законодателство в сферата на висшето образование в частта на последните законодателни промени…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Mixed Distant Learning in Pandemic Waves

Marina Kurbakova
Moscow Polytechnic University (Russia)

https://doi.org/10.53656/str2021-1-2-mix

Abstract. Distance learning is becoming more and more rooted in our life; it will not disappear after the pandemic and occupy a certain large niche in education…

виж повече

 

 

 

 

 

Модел на обучителен курс за успешно научно публикуване и проблеми на научната комуникация за докторанти и млади учени

Савина Кирилова, Елена Бояджиева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-1-3-mod

Резюме. Ограничаването на фалшивото научно публикуване изисква бъдещите автори, особено докторанти, постдокторанти и млади учени, да бъдат запознати с опасностите, които крият маргиналните и фалшиви списания, и да подхождат с изключително внимание при изпращането на своите ръкописи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

 

Образователните права на българката: извоюване и съвременни предизвикателства

Петрана Стойкова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/str2021-1-4-obra

Резюме. В статията е очертано мястото на българката в публичното пространство от Възраждането до днес…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Предпочитания и ориентации на студентите по социална работа към методите и формите на професионалната практика

Гинка Механджийска
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-1-5-soc

Резюме. Статията представя резултати от изследване на предпочитанията на студенти по социална работа (n=60) към конкретни методи и форми за практикуване на професията…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Methodology of Safety and Quality of Life on the Basis of Noospheric Education System Formation

Nataliia Ridei, Nataliia Tytova, Vladyslava Liubarets, 
National Pedagogical Drahomanov University – Kyiv (Ukraine)

Nataliia Bakhmat
Kamianets-Podіlskyi Ivan Ohiienko National University – Kamianets-Podіlskyi (Ukraine)

Oksana Katsero
National Pedagogical Drahomanov University – Kyiv (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2021-1-6-meth

Abstract. Scientific (scientific and technical) multidisciplinary project activities for the formation of methodology of security and quality of life through the development of the noospheric education system require studying, developing, implementing and testing multivariate models and characteristics of modernized training system for specialists and professionals of a new kind, which are able to confront the global environmental challenges…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Кариерното ориентиране и консултиране и управлението на личната кариера – нови компетентности за педагогическите специалисти

Валентина Шарланова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/str2021-1-7-car

Резюме. В статията са анализирани основни документи от нормативната база на средното образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


 РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Образование в устойчиво развитие и взаимодействие „дете – среда“

Стоянова, М. (2020). Образование в устойчиво развитие и взаимодействие
„дете – среда“ София: Авангард принт. ISBN 978-954-337-408-3

Юлия Дончева
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2021-1-8-obr

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2021, година XXIX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX Default ThumbnailГодишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г. Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „История“, книжка 1/2021, година XXIX

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2021, година LXIV

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2021, година LXIV

Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2021, година LXIII

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"