Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
08-11-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

СЪДЪРЖАНИЕ на брой 9/2019

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище /
Мариана Мандева, Пенка Кънева – стр. 1215

 

Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели /
Яна Рашева-Мерджанова – стр. 1230

 

Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания /  
Сашо Нунев – стр. 1243

 

Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят? /
Йосиф Нунев – стр. 1269

 

Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение / 
Нина Герджикова – стр. 1282

 

Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище  /
Марияна Косева – стр. 1288

 

Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен /
Йорданка Николова  – стр. 1305

 

ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects /
Alla Stepanyuk, Tetiana Olendr – стр. 1319

 

ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИ – стр. 1327

 

ЧЕТЕТЕ В НОВИТЕ БРОЕВЕ НА СПИСАНИЯТА НА „АЗ-БУКИ“ – стр. 1337

 

УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – стр. 1339

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКогнитивният стил на учене при овладяване на геометричното учебно съдържание по математика във II клас Default ThumbnailДоц. д-р Татяна Борисова Ненкова – с любов към науката, студенти- те и българския език Default Thumbnail„Eзикът на педагогиката“ – съвременната сократистика на Пламен Радев като обективна перспектива Default ThumbnailУчилищна превенция на употребата на психоактивни вещества при ученици от V – VII клас

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
Споделяне20Tweet
Предишна статия

Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище

Следваща статия

Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език

Следваща статия

Принос към чуждоезиковото обучение и модерната граматика на българския език

По повод тазгодишното издание на „Међународни салон стрипа“ в Белград

Нестор Марков и неговият принос в чуждоезиковото обучение в края на XIX и началото на XX век

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"