Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Дигитални технологии в подкрепа на ученето

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2024
в Uncategorized
A A

Стоянка Георгиева-Лазарова, Лъчезар Лазаров
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2024-3.04

Резюме. В съвременния дигитален свят непрекъснато нараства разнообразието от технологии и инструменти, които позволяват на преподавателите лесно да проектират и създават свои собствени учебни материали: от уеб страници, уикита и блогове до снимки и видеоклипове. Това се превърна в предизвикателство по отношение разработването на начини, по които технологията може да подпомогне учащите да създават ефективно свои собствени учебни контексти. В статията са анализирани съвременни изследвания в някои теории на учене с цел да потърсим отговор на въпроса: как преподавателят да подпомогне ученето на учащите чрез дигитални технологии. В резултат са предложени научно обосновани препоръки към преподавателите при дизайна на дигиталните материали, които да използват в преподаването. Анализът на резултатите от емпирични изследвания показва, че шаблонът за качествен е-курс на дисциплина в дистанционна форма, който създава позната учебна среда, е по-ефективен при учене в сравнение с курсове без шаблон.
Ключови думи: теория на учене, дигитални технологии

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДигиталното поколение vs. слятото, полуслятото и разделното писане Default Thumbnail„Задачата на преводача“ на Валтер Бенямин и невъзможността за пряко съобщение Default ThumbnailЛитературното образование и войната като антиценност Default ThumbnailРолята на гражданското образование за поддържането на демократичните устои на съвременните общества
Етикети: дигитални технологиитеория на учене

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Attitudes and Experiences of the Preschool Teachers in the Application of Digital Technologies in Environmental Education

Следваща статия

Research of the Problems of Professional Support for Teachers in the Implementation of Inclusive Education

Следваща статия

Research of the Problems of Professional Support for Teachers in the Implementation of Inclusive Education

Social Interest and Stress Tolerance

Preparation of Future Teachers for Organising a Health-Preserving Inclusive Space in Educational Institutions

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"