Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-02-2024
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.
A A

Problems and Perspectives for Social Entrepreneurship in Higher Education

Prof. Dr. Milena Filipova
South-West University “Neofit Rilski”
Prof. Dr. Olha Prokopenko
Estonian Entrepreneurship University of Applied Sciences
Prof. Dr. Igor Matyushenko,
Dr. Olena Khanova, Assoc. Prof.
V.N. Karazin Kharkiv National University
Dr. Olga Shirobokova, Assoc. Prof.
Zaporizhzhya National University
Dr. Ardian Durmishi
University “Aleksandër Xhuvani”

https://doi.org/10.53656/str2024-1-1-pro

Abstract. This article examines the problem of social entrepreneurship education in higher education. Along with traditional entrepreneurs, it is of particular importance to create social entrepreneurs through collaboration between academia, social enterprises and business.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Research of Using the System Approach to Increase Professional Competence of Students in the Process of Studying Natural Sciences

Dr. Ivan Beloev, Assoc. Prof.
University of Ruse Angel Kanchev (Bulgaria)
Dr. Іnna Savytska, Assoc. Prof.,
Dr. Oksana Bulgakova, Assoc. Prof.
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine (Ukraine)
Prof. Iryna Yasinetska,
Dr. Lesia Zbaravska, Assoc. Prof.
Podillia State University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2024-1-2-res

Abstract. The study deals with the formation of professional competence of future agricultural engineers in higher education institutions…

виж повече

 

 

 

Прилагане на STEM подхода и вариантите му в начална степен на образование

Гл. ас. д-р Екатерина Иванова
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2024-1-3-imp

Резюме. Широката популярност на STEM подхода и различните му варианти в цял свят наложи въвеждането на концепцията му в съвременното образование. Като една от възможните причини бихме могли да посочим необходимостта от подготовка на кадри за „професиите на бъдещето“, упражнявани от специалисти, притежаващи комплексни умения и възможност за прилагането им на работното място…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Generating the “Ultimate History” and Artificial Intelligence

Dr. Lubomir Krastev, Assoc. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2024-1-4-gen

Abstract. This article deals with the concept of “ultimate history” and the role of present-day AI language models…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Условия и специфики в международните конкурси за академична заетост

Д-р Александър Димитров, д-р Веселина Любомирова
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2024-1-5-con

Резюме. Пазарът за академични кадри в Европа и по света е все по-динамичен и конкурентен като предлагане на позиции и изисквания към кандидатите. Конкурсите са публични и международни. Целта е да се очертаят параметрите на тези тенденции…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Състояние и тенденции на развитие на висшето педагогическо образование в България

Проф. д.п.н. Сийка Чавдарова-Костова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2024-1-6-sta

Резюме. В статията се представят основни характеристики в развитието на висшето педагогическо образование в България в началото на третото десетилетие на ХХI век….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Creating Global Impact: The Transformative Potential of Higher Education in Nation Branding

Krasimira Valcheva
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-1-7-cre

Abstract. In a highly competitive global landscape, higher education institutions are important drivers of knowledge creation and talent development as well as key stakeholders in shaping the branding efforts of nations…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Creating Global Impact: The Transformative Potential of Higher Education in Nation Branding

Следваща статия

Competitiveness as a Result of Creativity and Innovation

Следваща статия

Competitiveness as a Result of Creativity and Innovation

Innovation, Technical Progress and Economic Development

Enhancing Economic Security through Intellectual Property

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"