Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2022, година XXX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
12-08-2022
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022
A A

НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Редизайн на обучението по икономика за създаване на гъвкава и адаптивна учебна среда

Петя Иванова
Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – Свищов
Милена Филипова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/str2022-4-1-red

Резюме. Статията се състои от три основни части. В първата част е поставена рамката на изследователското търсене и са аргументирани актуалността и значимостта му…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Управленски подходи в областта на културата

https://doi.org/10.53656/str2022-4-2-man

Проф. д.н. Иван Кабаков
Сoфийски университет „Св. Kлимент Охридски“

Резюме. В статията са представени различни подходи във връзка с анализа на конкретни случаи от управлението на културата и наследството, които са използвани както за идентифициране на отличителните характеристики на управленските подходи, така и при интегрирането им в търсене на синергия…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Реторика и управление на комуникационните кризи в образованието в периода 2020 – 2021 г.

https://doi.org/10.53656/str2022-4-3-rhe

Гл. ас. д-р Яна Събева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

Резюме. Пандемията постави всички сфери на обществения, икономическия и политическия живот пред сериозни и непознати до момента предизвикателства…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 


РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Успеваемост на студентите от Националната спортна академия „Васил Левски“ в условията на Covid -19 пандемията

https://doi.org/10.53656/str2022-4-4-suc

Проф. Огнян Миладинов,
гл. ас. Милена Кулева,
доц. Михаил Кончев
Национална спортна академия „Васил Левски“

Резюме. Статията е насочена към изследване успеваемостта на студентите от НСА „Васил Левски“ в периода на дистанционно провеждане на семестриални изпити в условията на пандемията COVID-19. Направено е сравнение на средните стойности на оценките от изпитите между периоди на присъствено и периоди на дистанционно провеждане на изпити…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Приложение на конструктивисткия подход за развитие на ключови компетентности в обучението по химия и опазване на околната среда (IX клас)

https://doi.org/10.53656/str2022-4-5-app

Йорданка Стефанова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Петя Герасимова
СУ „Черноризец Храбър“ – Пловдив

Резюме. В тази статия е представен опит за организиране на обучение, основано на конструктивисткия подход при изучаване на конкретно учебно съдържание от учебната програма по химия и опазване на околната среда в IX клас с цел развитие на ключови компетентности…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Benchmarking of Dynamics to Development of Speed and Power
Characteristics

https://doi.org/10.53656/str2022-4-6-ben

Assist. Prof. Dr. Darinka Ignatova
Department for Information and In-Service Training of Teachers –University of Sofia
Assoc. Prof. Dr. Alexander Iliev
Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences

Abstract.  The aim of the study was to examine the development of speed and strength dynamics of motor characteristics in 15-16-year-old volleyball players in five training sessions per week for a period of one year and the application of objective tools for its assessment differences in motor potential between the beginning of the study period and one year later…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Diagnosis as a Tool for Monitoring the Effectiveness of Addiction
Prevention in Adolescents

https://doi.org/10.53656/str2022-4-7-dia

Prof. O.A. Selivanova
Tyumen State University
Assoc. Prof. N.V. Bystrova, Assoc. Prof. I.I. Derecha,
Assoc. Prof. T.S. Mamontova, Assoc. Prof. O.V. Panfilova
P. P. Ershov Ishim Pedagogical Institute
(branch) of Tyumen State University

Abstract. The article presents the results of analytic-diagnostic work which was carried out on the basis of the educational institutions of Tyumen region with 250 respondents (aged 14 – 17 years old) in order to reveal the structural and content features of resistance as predictors of its development…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Diagnosis as a tool for monitoring the effectiveness of addiction prevention in adolescents

Следваща статия

Теория на струните*

Следваща статия
Теория на струните*

Теория на струните*

В ход е дигиталното обучение

Радиоактивното замърсяване*

В ход е дигиталното обучение

Слънчевата радиация формира климата*

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"