Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2021, година XXIX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-08-2021
в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021
A A

ОБРАЗОВАНИЕ И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

Клъстерни перспективи за конкурентоспособност на висшите училища

https://doi.org/10.53656/str2021-4-1-clust

Д-р Гергана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

Резюме. В условия на икономика на знанието и високи нива на конкуренция в глобалното икономическо състезание между нациите приносът на науката и образованието се очертава като основополагащ за техния икономически растеж и конкурентоспособност…

виж повече

 

 

 

Ниво на иновационна способност на организациите от сектор икт съобразно участието им в индустриални клъстери

Д-р Иван Илчев Ангелов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-4-2-indust

Резюме. Развитието на иновациите неминуемо дава своето отражение върху способността на организациите да иновират. Намаляването на разходите и повишаването на качеството и предлаганите услуги изисква от организациите постоянна и адекватна адаптация към постоянно изменящата се околна среда…

виж повече

 


РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Приложение на изследователския подход за развитие на научна грамотност при изучаване химичните процеси в обучението по химия и опазване на околната среда – х клас

Д-р Йорданка Стефанова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/str2021-4-3-chem

Резюме. Научното образование на младите хора ще им позволи да живеят и действат адекватно в общество, повлияното от идеите и ценностите на науката. Затова в центъра на редица образователни системи се поставя акцент върху формиране и развитие на научна грамотност (scientific literacy) у учениците…

виж повече

 

 

 


ОБРАЗОВАНИЕТО И ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

The Management Of Teaching In Online And Blended Learning Applied In The Project “Modern Competences
Of Academic Teachers – The Key To Modern Higher Education Institutions” – Acronym Mocat

Prof. Roxana Ştefănescu
Dr. Mariana Iatagan, Assoc. Prof.
Dr. Cristian Uta, Assoc. Prof.
Spiru Haret University (Romania)

https://doi.org/10.53656/str2021-4-4-mocat

Abstract. The management of teaching is connected and could be increased by using a wide range of different methods especially when we refer to Online and Blended learning.
In the first part, the paper is aiming at reviewing the literature regarding the concepts and benefits of Online and Blended learning…

виж повече

 

 


ИНТЕРКУЛТУРНО ОБРАЗОВАНИЕ

Premises For A Multicultural Approach To Education

Dr. Anzhelina Koriakina, Assoc. Prof.,
Prof. Lyudmila Amanbaeva, DSc.
M.K Ammosov North-Eastern Federal University (Russia)

https://doi.org/10.53656/str2021-4-5-multi

Abstract. The goal of education at the present stage is development of a person able to participate in intercultural communication in modern multicultural conditions…

виж повече

 

 

 

 

 

Позитивна психология: проблемни области и формиране на личността

Доц. д-р Стоил Мавродиев, Любомира Димитрова
ЮЗУ „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2021-4-6-posit

Резюме. Настоящата статия представя генезиса и основните идеи на позитивната психология. Разкрива се човешката личност, пречупена през призмата на позитивната психология…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Книга за историята на българското висше инженерно образование

Сгурев, В., Гергов, С., Иванов, Г., 2019. Положителните науки
с приложение към индустрията. История на висшето техническо образование в България. София: Изд. на БАН „Проф. Марин Дринов“,
Изд. „Захарий Стоянов“. ISBN 978-619-245-004-5, ISBN 978-954-09-1387-2.

Доц. Мануш Христов
ВВВУ „Георги Бенковски“

https://doi.org/10.53656/str2021-4-7-book

ВИЖ Повече

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX Default ThumbnailГодишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Книга за историята на българското висше инженерно образование

Следваща статия

Учени поемат летни школи

Следваща статия
В ход е дигиталното обучение

Учени поемат летни школи

В ход е дигиталното обучение

Знаци от везмо от Драмско и Серско

Моето приключение – ЕКОЛЯТО

Моето приключение – ЕКОЛЯТО

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"