Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2021, година XXIX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
18-06-2021
в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021
A A

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Entrepreneurship and Interdisciplinary Education – Semiotic Aspects

Prof. Dr. Christo Kaftandjiev
University of Sofia
Dr. Diana Kotova
Mendeleev University of Chemical Technology (Russia)

https://doi.org/10.53656/str2021-3-1-entr

Abstract. Marketing communications, which are part of the entrepreneurship’ discipline, can integrate the most important school disciplines with the help of semiotics…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

The Practical Importance of Accounting Education for Future Managers

Nataliia Radionova, DSc.
Kyiv National University of Technologies and Design – Kyiv (Ukraine)
Dr. Radostina Stoyanova, Assist. Prof.
Institute for Bulgarian Language “Prof. Lyubomir Andreychin”
Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2021-3-2-prac

Abstract. There is an opinion that accounting is a work on the chronological processing of the data of business transactions that have already occurred at the enterprise…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


ОБРАЗОВАНИЕТО В ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

Индивидуални компетенции на преподавателите в процеса на дигитализация във висшето образование

проф. д-р Милена Филипова
Радостина Юлева-Чучулайна
Югозападен университет „Неофит Рилски“ 

https://doi.org/10.53656/str2021-3-3-indi

Резюме. В процеса на дигитализация и промяната на образованието в почти дигитално професионалната подготовка на преподавателите във висшите училища е с особена актуалност, обуславяща се със социално и педагогическо значение….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Онлайн обучението във висшето образование: алтернатива по време на covid-19. Силни и слаби страни

доц. д-р Веселина Р. Иванова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/str2021-3-4-onli

Резюме. В статията се описва онлайн обучението на фона на пандемията COVID-19 в контекста на висшето образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ 

Качество на училищното образование – измерване и значимост

проф. Албена Вуцова, Антония Балтова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-3-5-qual

Резюме. През последните десетилетия се провеждат много изследвания, посветени на факторите, определящи икономическия растеж в една държава…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

Defining the Components of Student Training for Participation in International Programs

Iryna Liashenko, Assoc. Prof.
Sumy State University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2021-3-6-defi

Abstract. The integration of Ukraine into the European and transatlantic community is increasingly becoming more dynamic and vital…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Аспекти на медийното образование в България

Катя Стоянова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-3-7-aspe

Резюме. Статията разглежда медийното образование и неговото значение за българската образователна система…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

За образователната интеграция и залозите на настоящето

Нунев, Й., 2020. Мониторинг на процесите на приобщаване и образователна интеграция и модели за десегрегация на ромското образование.
Пловдив: Астарта, ISBN 978-954-350-283-7

проф. Гергана Дянкова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/str2021-3-8-inte

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX Default ThumbnailГодишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г. Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Философия“, книжка 2/2021, година XXX

Следваща статия

Празник на брега на Средиземно море

Следваща статия
Празник на брега на Средиземно море

Празник на брега на Средиземно море

Деца представят Родината в Австрия  с кукерски маски

Деца представят Родината в Австрия с кукерски маски

Нашенчета от Атина на среща в МОН

Нашенчета от Атина на среща в МОН

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"