Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26-10-2023
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.
A A

Axiomatizing the Education System: Analysis, Taxonomy or Professional Development?

Dr. Phil Budgell
Education Leadership Consultancy – Sheffield (UK)

https://doi.org/10.53656/voc23-501axio

Abstract. The author starts by attempting to Axiomatize the Education System and by clearly outlining what is meant by Axioms and the Axiomatic Method. Essentially. he takes an Axiomatic Approach to defining Axiomatization. He then describes how a facilitated workshop was used to agree the key features of the education system…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ
Днес представяме: Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

Организация на обучението при използване на модела 1:1 във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“

Веселина Иванова, Емилия Лазарова, Анета Кинева
Втора английска езикова гимназия
„Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-550orga

Резюме. Google Workspace е електронна платформа, съдържаща система от дигитални инструменти, позволяващи създаването, съхранението и споделянето на цифрови документи, комуникация и сътрудничество чрез облачна технология при управлението и обучението в училище…

виж повече

 

 

 

 

Компетентностният подход в класната стая на XXI век – междудисцип­линарно учене

Д-р Мария Методиева Генова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-553comp

Резюме. Целта на настоящата статия е представяне на добра образователна практика за прилагане на компетентностния подход във втори гимназиален етап чрез междудисциплинарно учене…

виж повече

 

 

 

 

 

Компетентности и умения в часовете по втори чужд език

Маргарита П. Петрова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-552caso

Резюме. Преподаването на чужд език е все по-голямо предизвикателство в контекста на бързо изменящата се среда и нуждата от интегрирано, практически насочено образование и висока адаптивност към съвременните условия на живот…

виж повече

 

 

 

 

 

Добри практики, използвани в извънкласната дейност Училищни медии

Мария Павлова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-553comp

Резюме. Тази научна статия има за цел да представи добри практики, които се използват в часовете, свързани с провеждането на извънкласни дейности – „Училищни медии“. Основават се на иновативни подходи, работа с дигитални инструменти и използване на хибридно обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности

Маргарита Игнатова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-554ucen

Резюме. Обект на настоящата статия е ролята на ученическото самоуправление в процеса на формиране на активно гражданство и възпитание в ценностите на XXI век във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Проблемно базираното обучение и проектно базираното обучение в STEM направлението

Севдалина С. Стоянова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-555prob

Резюме. Времето и контекстът, в които живеят и учат днешните ученици, са сложни и динамични. Педагогическите методи и похвати, които вчера са давали добри резултати, днес са недостатъчно ефективни…

виж повече

 

 

 

 

 

Дигитализация на учебния процес с междупредметни връзки (математика, физика и информационни технологии) и изкуствен интелект

Гергана Дерибанова, Анета Кинева, Соня Кунчева
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-558digi

Резюме. В съвременния живот важна роля в подобряването на образованието и подготовката на учениците играят междупредметните връзки, които включват математика, физика и информационни технологии…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV Default ThumbnailГодишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Дигитализация на учебния процес с междупредметни връзки (математика, физика и информационни технологии) и изкуствен интелект

Следваща статия

Министър Галин Цоков: Всяко дете трябва да има достъп до психолог

Следваща статия
Министър Галин Цоков: Всяко дете трябва да има достъп до психолог

Министър Галин Цоков: Всяко дете трябва да има достъп до психолог

Български и турски учени работят по съвместни проекти

Български и турски учени работят по съвместни проекти

От училището към успешната кариера

От училището към успешната кариера

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"