Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
12-05-2022
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.
A A

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Съвременната българска литература за деца и формирането на умения за четене с разбиране в начална училищна възраст

Проф. д.п.н. Нели Иванова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.01

Резюме. В статията е поставен акцент върху методическата и литературната подготовка на студентите педагози – потенциални начални учители, като предпоставка за успешното формиране на умения за четене с разбиране у учениците в начална училищна възраст…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Платформа за взаимопомощ на учители и училища

Мария Гайдарова
Министерство на образованието и науката, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.02

Резюме. В тази статия е представена създадената през 2020 г. авторска Платформа за взаимопомощ на учители и училища, която е достъпна и безплатна за всички училища и педагогически специалисти в страната след регистрация…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Нагласи на студенти за произхода на вируса, причиняващ COVID-19, и ваксинирането срещу него

Проф. д.н. Валери Стоянов
Висше военноморско училище „Никола Й. Вапцаров“

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.03

Резюме. Чрез интегриран подход, при използване на количествена и качествена изследователска методология с извадка от 150 студенти се разкрива отношението им към същността и произхода на вируса, предизвикващ COVID-19, както и към ваксините, научните доказателства за тях и перспективата за използването им…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Teachers’ Attitudes Bout Teaching And Learning Mathematics

Dr. Aleksandra Mihajlović, Assoc. Prof.
Prof. Emina Kopas-Vukašinović, DSc.
Vladimir Stanojević
University of Kragujevac (Serbia)

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.04

Abstract. The aim of the research is to determine the attitudes of teachers about different concepts of learning and teaching mathematics in the lower grades of primary school…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Образователна подкрепа на деца в резидентна грижа в условията на електронно обучение (Приложни аспекти)

Доц. д-р Юлиана Ковачка
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.05

Резюме. Променените условия за осъществяване на образователен процес в условията на извънредно положение извън институцията „училище“ инициират немалко въпроси относно възможностите за образователната подготовка на децата, отглеждани и възпитавани в услугите от резидентен тип, т.е. извън биологичното семейство…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Хуманистични аспекти на чуждоезиковото педагогическо взаимодействие във висшето медицинско училище по време на пандемия

Доц. д-р Теодора Вълова
Медицински университет – Плевен

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.06

Резюме. В публикацията се разглежда актуалният педагогически проблем за изграждането на хуманни взаимоотношения у чуждестранните студенти за целите на обучението по български език за медицински цели в условията на COVID-19 и социално дистанциране…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Students` activities in the digital environment

Dr. Tatiana Shopova, Assoc. Prof.
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.07

Abstract. This paper aims to highlight the key role of the information and communication technologies (ICT) in the activities of Bulgarian students, and to establish the mastery of their digital literacy skills…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Education 4.0 – The Change Of Higher Education Institutions And The Labour Market

Dr. Gergana Dimitrova, Assist. Prof.,
Dr. Blaga Madzhurova, Assist. Prof.,
Dr. Stefan Raychev, Assoc. Prof.,
Dr. Dobrinka Stoyanova, Assoc.Prof.
Plovdiv University “Paisii Hilendarski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.08

Abstract. Globalization and digitalization under the influence of the Fourth Industrial Revolution led to a change in all key sectors…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Диагностика и методика за оптимизиране на физическата дееспособност на 10-годишни ученици

Гл. ас. д-р Мартин Маргаритов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.09

Резюме. Съвременните ученици растат и се развиват при наличието на „двигателен глад“, намаляването на двигателната активност на подрастващите нанася големи и непоправими щети върху развиващия се организъм…

виж повече

 

 

 

Tests In Specialized Latin for Medical Purposes

Dr. Vanya Ivanova, Assist. Prof.
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski” – Bulgaria

https://doi.org/10.53656/ped2022-4.10

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Tests In Specialized Latin for Medical Purposes

Следваща статия

Българско школо във Виена става на 30

Следваща статия
Българско школо  във Виена става на 30

Българско школо във Виена става на 30

В ход е дигиталното обучение

Като не знаеш днес откъде идваш, как ще разбереш утре накъде отиваш?*

В началото е словото

В началото е словото

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"