Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-10-2021
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
A A

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Технологии, които ще променят бъдещето на образованието

Проф. Наталия Витанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.01

Резюме. В тази статия е направен опит да се представят някои от най-добрите технологии, които ще променят бъдещето на образованието – визират се виртуалната и допълнителната реалност, 3D принтингът, сензорите и мрежите, машинното обучение и изкуственият интелект…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Относно задължителността на предучилищното образование – резултати от едно изследване

Проф. д-р Маргарита Колева,
доц. д-р Блага Джорова, д-р Ева Жечева
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.02

Резюме. Авторите представят резултатите от анкетно проучване, разкриващо спецификата на обществените претенции относно задължителното предучилищно образование в институцията детска градина и конкретно – задължителното включване на 4-годишните в нея…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Aspects оf The Education Policy оf Modern European Countries

Dr. Miroslav Terziyski
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.03

Abstract. The article presents the issue of the development of educational systems in modern European countries…

виж повече

 

 


ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Influence of Psychological And Pedagogical Features оf Students
оn Their Activity in Self-Education

Dr. Iryna Sereda, Assoc. Prof.
Dr. Svitlana Karskanova, Assoc. Prof.
Mykolaiv V. O. Sykhomlynskyi National University – Mykolaiv (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.04

Abstract. Theoretical and empirical research which was provided a study of influence of psychological and pedagogical characteristics of students as a separate socio-age group on their activity in self-education.

виж повече

 

 

 

 

Development of Socially Desirable Characteristics аnd Values оf Students in Literature Teaching

Nenad Stojković
Elementary school “Jovan Jovanovic Zmaj” – Svilajnac (Serbia)
Prof. Dr. Emina Kopas-Vukašinović
University of Kragujevac – Jagodina (Serbia)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.05

Abstract. This paper emphasizes the effects of teaching literature in the younger grades of primary school in the context of the development of socially desirable behavior of students…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Factors Impacting the Effective Citizenship Values of Secondary School Students Within the Scope of Social Studies Education

Elif Alkar, Tolga Kara
Prof. Dr. Emin Atasoy
Bursa Uludag University (Turkey)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.06

Abstract. In this study, it was aimed to identify the factors impacting the effective citizenship values of secondary school students within the scope of social studies education…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Centralisation and Decentralisation in Higher Education: a Comparative Study of Hungary and Germany

Carla Liege Rodrigues Pimenta, Prof. Dr. Zoltán Rónay,
Prof. Dr. András Német
Eötvös Loránd University (Hungary)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.07

Abstract. The main focus of this article is on comparing the centralisation and decentralisation in higher education in Hungary and Germany…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Innovative Teachers, Who Are You? Innovative Teacher Analysis in the Light of The Model оf the ‘Big Five’ Personality Traits

Rina Cohen
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.08

Abstract. In the 21st century, reality, characterized by volatility, uncertainty, complexity and ambiguity, together termed VUCA, change constantly occurs throughout social, technological, economic, environmental, educational, and political (STEEEP model) aspects of society…

виж повече

 

 


КНИЖНИНА

За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения

Златкова-Дончева, К. (2021). Приобщаване, обучение и развитие
на деца и ученици с интелектуални затруднения.
Бургас: Либра СКОРП, ISBN 978-954-471-705-6

Проф. д.п.н. Жана Янкова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2021, година XCIII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения

Следваща статия

Естер учи нашенчета да тропат български хорá

Следваща статия
Естер учи нашенчета  да тропат български хорá

Естер учи нашенчета да тропат български хорá

В ход е дигиталното обучение

По следите на 8 милиона

Подаръче за мама

Подаръче за мама

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"