Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-02-2021
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
A A

КЪМ ЧИТАТЕЛЯ

Отвори пълния текст


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Развитие на умения за базова грамотност при деца с тежки физически увреждания

Екатерина Тодорова
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.01

Резюме. Статията представя част от работата по проект за развитие на базова грамотност (четене и писане) при деца с тежки физически увреждания, които имат силно затруднена или напълно невъзможна вербална комуникация чрез използване на устна реч…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Проектобазирано изучаване на екология

Здравка Костова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.02

Резюме. Проучени са възможностите за изучаване на екологично учебно съдържание чрез разработване от учениците на проекти, изискващи провеждането на екологични наблюдения и експерименти в природата…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Bulgarian School – Showcase of Identity

1)Veska Gyuviyska, 2)Nikolay Tsankov
1)South-West University „Neofit Rilski“ (Bulgaria)
2)Trakia University – Stara Zagora (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.03

Abstract. The text was built on the concept of “showcase of identity” developed by the French ethnologist Jocelyne Bonnet-Carbonell. In the context of this metaphor, the types of identity of Bulgarian school have been described in a postmodern perspective…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Критичното мислене като основна цел на обучението в университета

1)Златка Ваклева, 2)Тоня Георгиева
1)Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
2)Аграрен университет – Пловдив

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.04

Резюме. Педагогическото изследване разглежда концептуални акценти на критичното мислене в контекста на университетското образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Детските ясли – подкрепяща среда за ранно детско развитие

Гергана Маркова
Медицински университет – Плевен
Гергана Петрова
Медицински университет – Пловдив

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.05

Резюме. С настоящата статия поставяме акцент върху детските ясли като подходяща и подкрепяща среда за полагане на добра основа на ранното детско развитие…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Тревожност и агресивност при деца с емоционално-поведенчески разстройства – представяне на индивидуален случай

Катерина Златкова-Дончева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.06

Резюме. Представеното изследване проследява поведенческите проявления на тревожност и агресивност при деца с емоционално-поведенчески нарушения, като се анализира индивидуален случай…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Online Contest “Mathematics and Art” for the Development of Key Competencies

1)Neda Chehlarova, 2)Georgi Gachev
1)University of Forestry (Bulgaria)
2)Institute of Mathematics and Informatics (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.07

Abstract. The online contest “Mathematics and Art” is organized by Tonediko since 2015. Participation in it creates the opportunity to develop almost all key competences….

ВИЖ ПОВЕЧЕ


ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

The Teachers’ Role in Developing Student’s Moral and Ethical Values

1)Gorica Popovska, 2)Filip Popovski
1)International Slavic University “Gavrilo Romanovic Derzavin” –
Bitola (Republic of North Macedonia)
2)St. Kliment Ohridski University – Bitola (Republic of North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.08

Abstract. Upbringing as a procedure of creating humans mind and character has always profoundly influenced the youth…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

The Study of Educational Programmes as a Way of Effectiveness of Moral Education of Preschool Children

1)Tatyana Ponomarenko, 2)Jeļena Badjanova
1)Borys Grinchenko Kyiv University (Ukraine)
2)Daugavpils University (Latvia)

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.09

Abstract. Moral education of preschool children is a focused process of their initiation of moral values of mankind (humanism, kindness, humanity, justice, mercy and altruism) and stimulation of manifestations of empathy, sympathy and support in people’ world…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


КНИЖНИНА

За избора на учебен комплект по български език и литература в начален етап. и за обучението

Георгиева, А. (2020). Съвременни проекции на обучението по български език и литература в началните класове. София: Университетско издателство
„Св. Климент Охридски“. 472 стр., ISBN: 978-954-07-430-3

Пенка Кънева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.10

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Контрол на стреса. Психологически и управленски ракурси

Стоянов, В. (2020). Управление на стреса в организацията. Психологически
и управленски ракурси. 198 cтр., Варна: Стено, ISBN 978-619-241-119-0

Янчо Бакалов
Висше военноморско училище „Никола Й. Вапцаров“

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.11

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


СЪБИТИЯ

Двадесет години научни форуми в България на Асоциацията на професорите от славянските страни (АПСС)

1)Инна Федотенко, 2)Нели Бояджиева
1)Тулски държавен педагогически университет „Л. Н. Толстой“ (Русия)
2)Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-1.12

Резюме. Утвърдена традиция е вече две пълни десетилетия в началото на учебната година през месец септември в Творческия дом на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“ в България в гр…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2021, година XCIII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2021, година LXIII

Следваща статия

Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII

Следваща статия

Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII

Тайните на междузвездната среда

Тайните на междузвездната среда

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"