Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-12-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

ПЕДАГОГИКА
НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCI, 2019

PEDAGOGY
BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL
RESEARCH АND PRACTICE
VOLUME 91, 2019

ANNUAL CONTENTS / ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ

Страници / Pages
Книжка 1 / Number 1: 1 – 152
Книжка 2 / Number 2: 153 – 304
Книжка 3 / Number 3: 305 – 456
Книжка 4 / Number 4: 457 – 608
Книжка 5 / Number 5: 609 – 760
Книжка 6 / Number 6: 761 – 912
Книжка 7 / Number 7: 913 – 1048
Книжка 8 / Number 8: 1049 – 1207
Книжка 9 / Number 9: 1208 – 1343

ANNIVERSARY / ЮБИЛЕЙ
898 – 905 Доц. д-р Татяна Борисова Ненкова – с любов към науката, студентите и българския език [Dr. Tatyana Borisova Nenkova, Assoc. Prof. – with Love for Science, Students and Bulgarian Language] / Анна Георгиева / Anna Georgieva

DOCTORAL RESEARSCH / ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
100 – 111 Създаване на системата за закрила на детето и развитие на националните политики [Establishment of the Child Protection System and Development of National Policies] / Ева Жечева / Eva Zhecheva
112 – 121 Равнище на формираност на комуникативноречевите компетентнос­ти на учениците в началния етап на основната степен на образование през погледа на родители и учители [Level of Formation of Communication Speech Competencies at Students in the Initial Stage of the Primary Level of Education through the Eyes of Parents and Teachers] / Десислава Тодорова / Desislava Todorova
122 – 130 Формираност на комуникативноречевите компетентности у учениците от трети клас през погледа на учителите [Formation of Communicative Competencies in Pupils in Primary School through the Eyes of Teachers] / Десислава Петрова / Desislava Petrova
131 – 140 Индивидуална помощ за ученик с аутизъм (частен случай) [Individual Help for a Student with Autism] / Василики Кючуки / Vasiliki Kioutsouki
588 – 595 Формиране на комуникативноречеви компетентности чрез литера­тура за деца – поле на (не)съгласуваност между родители и учите­ли [Communicative and Linguistic Competences Development through Reading Literature for Children – Field of (In)coordination between Parents and Teachers] / Люба Димитрова / Lyuba Dimitrova
596 – 602 Обобщаване и систематизиране на знанията за умножение и деление с двуцифрено число чрез учене по станции [Summarizing and Systemizing the Knowledge of Multiplication and Division with a Two-Digit Number by Station Study] / Албена Панталеева-Кондева / Albena Panteleeva-Kondeva
835 – 847 Предизвикателствата на съвременното възпитание [Challenges of Modern Education] / Елисавета Пумпалова / Elisaveta Pumpalova
848 – 870 Non-linguistic Factors in Classroom Foreign Language Performance / Marya Tsvetkova
871 – 879 Устойчивост на резултатите при повторно измерване с тест и отчитане на успеваемостта на учениците след проведена дидактическа технология [Sustainability of the Results in the Measurement with Test and Reporting Students’ Performance following Didactic Technology] / Десислава Тодорова / Desislava Todorova
880 – 890 Педагогическа технология за стимулиране на четирите основни умения – слушане, четене, говорене и писане, формирани в процеса на ограмотяване в първи клас [Pedagogical Technology for Stimulating the Four Basic Skills – Listening, Reading, Speaking and Writing, Formed in the Process of Literacy in the First Grade] / Даниел Полихронов / Daniel Polihronov

FOREIGN RESEARCH / ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
252 – 274 Blended Learning During Practice of Translation and Interpreting Course Via Edmodo, Socrative and Clipflair / Oksana Kutsa, Mariana Karanevych
275 – 281 Appearance of Triangulation in Teacher Trainees’ Research Plans / Kálmán Sántha
429 – 435 Learning Maturity / Alina Gîmbuță / Daniela-Carmen Berințan / Marijana Mikulandra / Krzysztof Kij / Katja Sivka
436 – 449 Some Trends in Improving Managers’ Education on the Legal and Financial Aspects of Sports Clubs in Romania / Manuel Cristian Firică
570 – 587 Teachers’ Beliefs in the Triangle of Professional Self-Assessment, Perception of Self-Efficacy and Perception of Achievement in the Qualification Procedure / Ida Zagyváné
736 – 749 The Case of Education for Sustainable Development Approaches Implementation at English Language Classes at the Technical University in Ukraine / Yuliana Lavrysh, Irina Lytovchenko
1011 – 1016 The Problem of Multilingual Education (Yakut Experience) / Anzhelina Koriakina
1017 – 1028 The Pre-School Children’s Ability to Express their Emotions as a Predictor of Mother-Child Conflict / Ceyhun Ersan
1319 – 1326 Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects / Alla Stepanyuk, Tetiana Olendr

HISTORY OF PEDAGOGY / ИСТОРИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА
81 – 99 Културно и педагогическо наследство на Ангел Узунов (1928 – 1999): молебен за човещина (По повод 90 години от неговото рождение) [Cultural and Pedagogical Heritage of Angel Uzunov (1928 – 1999): a Prayer for Humanity (On the Occasion of the 90th Anniversary of his Birth)] /Йордан Колев / Jordan Kolev
463 – 477 Възрожденският учител Веселин Груев [Bulgarian Revival Teacher Veselin Gruev] / Вера Бонева / Vera Boneva
1003 – 1010 Приноси на Елка Петрова за българското образование
(100 години от рождението на проф. д.п.н. Елка Петрова) [The Contributions of Elka Petrova for Bulgarian Education (100 Years Since the Birth of
Prof. Dr. Elka Petrova)] / Йордан Колев / Jordan Kolev

IN MEMORIAM
144 – 145 Професор доктор на педагогическите науки Mарин Aндреев
(1903 – 2018) [Professor, Doctor of Pedagogical Sciences Marin Andreev (1903 – 2018)] / Бончо Господинов / Boncho Gospodinov

INNOVATIONS FOR EDUCATION / ИНОВАЦИИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ
311 – 319 Обосноваването като основа на доказване и решаване на задачи в училищния курс по математика [Justification as a Basis for Proving and Problem Solving in Mathematics School Course] / Петър Петров /
Petar Petrov
320 – 331 The Effects of Student-Teacher and Student-Student Relationship on School Engagement: an Empirical Research in Bulgaria / Petar Valkov, Elena Lavrentsova
332 – 342 Диагностициране на професионално значимите качества на учителя [Diagnosis of the Professional Qualifications of the Teacher] / Мария Тенева /
Maria Teneva
343 – 350 Готовност на подкрепящата среда (учители) за приобщаващо образова­ние на ученици със специални образователни потребности в общообра­зователното училище [Readiness of the Supporting Environment (Teachers) for Inclusive Education of Students with Special Educational Needs in the General Education School] / Генчо Вълчев / Gencho Valchev
351 – 361 Aspects of the Practical Training of Social Pedagogues / Tsveta Delcheva
362 – 375 Знакови системи за алтернативна комуникация при деца със слухо­ви нарушения и множество увреждания [Sign Systems for Alternative Communication in Children with Hearing Impairments, and Multiple Disorders] / Дияна Георгиева / Diyana Georgieva
615 – 625 Професионално-личностна рефлексия на учителя [Professional-Personal Reflection of the Teacher] / Иванка Шивачева-Пинеда /
Ivanka ShivachevaPineda
626 – 641 Професионално-личностната готовност на учителите като социално-психологически ресурс за формиране на социалната адаптация при деца със синдром на Даун [Professional-Personal Readiness of the Teachers as Social-Psychological Resource for Development of Social Adaptation of Children with Down Syndrome] / Дияна Георгиева / Diyana Georgieva
642 – 656 Педагогически аспекти на интерактивната комуникация с визуал- ното изкуство в музейна среда [Pedagogical Aspects of the Interactive Communication through Visual Arts in Museum Environment] / Ани Златева, Катя Тинева-Гюрковска / Ani Zlateva, Katya Tineva-Giurkovska
657 – 666 Ролята на съвременните техники на рисуване в практическото обучение на студентите от педагогическите специалности за бъдещата им реализация в процеса на преподаване на изобразителни изкуства [The Role of Contemporary Painting Techniques in the Practical Training of Students from the Pedagogical Specialties for Their Future Realization in the Teaching Process] / Петър Петров / Petar Petrov
667 – 678 Когнитивният стил на учене при овладяване на геометричното учебно съдържание по математика във II клас [Cognitive Style of Studying of the Geometry Section of the Education in Mathematics for 2nd Grade] / Мария Темникова / Maria Temnikova
679 – 686 Спортната анимация през погледа на детския и началния учител [Sports Animation through the Eyes of the Child and the Primary Teacher] / Донка Желева-Терзиева / Donka Zheleva-Terzieva
687 – 695 Reflecting the Level of Social Adaptation in the Drawings of Children Aged 6 – 7 / Ani Zlateva
696 – 701 A Concept for Inclusive Physical Education Training Program for Future Pre-School and Primary-School Teachers / Galena Terzieva

MISSION TEACHER / МИСИЯ УЧИТЕЛ
549 – 559 Възможности за развитие на уменията за самооценка в обучението по английски език като чужд [Developing Students’ Self-Assessment Skills in English Foreign Language Learning] / Ирена Пенчева / Irena Pencheva
560 – 569 Ограмотяване на ученика чрез формиране на медийна грамотност в етапа I – IV клас [Literacy of the Student through the Formation of Media Literacy in Stages I – IV Class] / Златина Димитрова / Zlatina Dimitrova

NEW BOOKS / КНИЖНИНА
141 – 143 Ученическо самоуправление [School Self-Government] /
Бисерка Михалева / Biserka Mihaleva
289 – 290 Детето и педагогиката [Child and Pedagogy] / Яна Рашева-
Мерджанова / Yana Racheva-Merdjanova
291 – 294 Нова и полезна монография [New and Useful Monograph] /
Галин Цоков / Galin Tzokov
295 – 297 Театрални методи и практики в системата на предучилищното обра­зование и начален етап на основната образователна степен [Theatral Methods and Practices in the Preschool Education System and the Initial Stage of the Main Educational Stage] / Ирина Колева / Irina Koleva
891 – 893 Диофантови уравнения и системи диофантови уравнения – теоретични аспекти и методическа проекция в началния етап на образование [Diophantine Equations and Systems of Diophantine Equations – Theoretical Aspects and Methodical Application in the Primary School] / Галин Цоков / Galin Tsokov
894 – 897 Една нова книга за педагогическите умения на учителите [One new Book on Teacher‘s Pedagogical Skills] / Стойко Иванов / Stoyko Ivanov
1029 – 1031 Своеобразен връх в методиката на обучението по български език в началните класове [A Certain Top in the Bulgarian Language Teaching Methodsin Primary Classes] / Маргарита Георгиева / Мargarita Georgieva
1032 – 1036 Измерения на контролната дейност в образованието [Dimensions of Control Activity in Education] / Траян Попкочев, Trayan Popkochev
1037 – 1038 Насоки за приобщаване на маргинални семейни общности в образователните институции [Guidelines for the Inclusion of Marginal Family Communities in Educational Institutions] / Емил Бузов / Emil Buzov
1039 – 1041 „Eзикът на педагогиката“ – съвременната сократистика на Пламен Радев като обективна перспектива [“The Pedagogic Language” –
Plamen Radev‘s Constant Socrateship as Objective Perspective] / Николай Цанков / Nikolay Tsankov

NON-FORMAL EDUCATION / НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ
517 – 538 Участието в неформално образование в европейска сравнителна перспектива: стимулиращи и ограничаващи фактори [Participation in Non-Formal Education in an European Comparative Perspective: Enabling and Restricting Factors] / Петя Илиева-Тричкова / Petya Ilieva-Trichkova
539 – 548 Осигуряване качеството на неформалното образование за устойчи­во развитие в защитени природни територии [Ensuring Quality of Non-formal Education for Sustainable Development in Protected Areas] / Христина Банчева-Преславска / Hristina Bancheva-Preslavska

RESEARCH INSIGHTS / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
8 – 32 Оп арт в математическото образование, или преброяване на
четириъгълници [Op Art in Mathematics Education or Counting of Quadrilaterals] /Тони Чехларова / Toni Chehlarova
17 Смесени форми на обучение – иновативен подход за преподаване и обучение във висшите училища [Forms of Blended Learning – Innovative Approach for Teaching and Education in Universities] / Стоянка Лазарова, Лъчезар Лазаров / Stoyanka Lazarova, Lachezar Lazarov
33 – 46 Концепцията за продуктивното образование [The Concept of Productive Education] / Божена Такворян-Солакян / Bojena Takvorian-Solakian
47 – 58 Детският труд и неговата наказателноправна уредба [Child Labor and Its Criminal Law Regulation] / Надежда Кръстева / Nadezhda Krasteva
59 – 70 Взаимодействие между децата с различни възможности и животни­те [Interaction between Children with Different Abilities and Animals] / Светослава Съева / Svetoslava Saeva
71 – 80 Relation of the Main Partners (Pupils, Parents, Teachers) to the Personal Oriented Learning and Competencies Developing / Dobrina Velinova, Yana Rasheva-Merdjanova
159 – 179 Удовлетвореност от професионалния труд на учителите в образова­телни институции (Резултати от емпирично изследване) [Teachers’ Satisfaction with Professional Labour in Educational Institutions (Empirical Study Results)] / Божидара Кривирадева / Bozhidara Kriviradeva
180 – 188 Всеобщ вечен мир – позабравената мечта [Universal Eternal Peace – a Forgotten Dream] / Йордан Колев / Jordan Kolev
189 – 201 Изследване на нагласите и потребностите на студентите – бъдещи учи­тели по биология, към приложение на драма метода в професионална­та им подготовка [Analysis of Pre-service Biology Teachers Attitudes and Requirements tоwards Application of Drama Method in their Professional Education] / Ася Асенова / Asya Asenova
202 – 211 Опит за обосноваване на професиограма на началния учител
(I – IV клас) [An Attempt to Justify a Set of Professional Requirements for the Primary-School Teacher (I – IV Grade) / Мария Тенева / Maria Teneva
212 – 221 Темата за имиграцията в университетските аудитории и извън тях: модел за активно социално включване [The Immigration Experience in the Classroom and Beyond: a Model for Active Social Involvement] /
Таня Иванова-Съливан / Tanya Ivanova-Sullivan
222 – 228 Мултидисциплинарен подход за съвременно академично присъствие и устойчиво опериране с актуални ресурси [Multidisciplinary Approach to Contemporary Academic Presence and Sustainable Operation with Current Rresources] / Виолета Георгиева-Христозова /
Violeta Gueorgieva-Hristozova
229 – 238 Немирство, умиротворение и смирение в детската поезия на Дора Габе (130 години от рождението на Дора Габе) [Mischievousness, Appeasement and Humbleness in Dora Gabe’s Poetry for Children
(130-Year Anniversary of the Birth of Dora Gabe)] / Огняна Георгиева-Тенева / Ognyana Georgieva-Teneva
239 – 251 Самоценност на свободната детска игра и последствията от нейната педагогическа имитация [The Value of Self-Worth in Free Child’s Play and the Consequences of its Pedagogical Replication] / Славейка Златева /
Slaveyka Zlateva
376 – 401 Приложение на изследователския подход при обучение на студенти педагози (върху примера на обучение по академичната дисциплина „Съвременни аспекти на гражданското образование“ на студенти пе­дагози) [Application of the Research Approach to Education of Students of Pedagoges (on the Example of Education in Academic Discipline „Contemporary Aspects of Civic Education“ of Students Pedagogues) /
Румяна Неминска / Rumyana Neminska
402 – 418 Академичната мотивация в обучението по „Инженерна графика“ [Academic Motivation in Engineering Graphic Education] / Евдокия Петкова / Evdokiya Petkova
418 – 428 Математически турнир „Домино „Обикновени дроби“ като събитие на STEM Discovery Week [Mathematical Tournament „Domino “Fractions“ as an Event at STEM Discovery Week] / Тони Чехларова / Toni Chehlarova
478 – 795 Нетрадиционни артдейности в аспекта на приобщаващото образование [Nontraditional Art Activities in the Aspect of Inclusive Education] / Пела­гия Терзийска / Pelagia Terziyska
796 – 516 Game-Based Acqusition of Cultural Norm Manners and Etiquette with 6 – 7 Year-Old Children / Slaveyka Zlateva
702 – 710 Допълнителна подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в процеса на обучение чрез помощни технологии [Additional Support to Children and Students with Special Educational Needs for Learning with Assistive Technologies] / Жана Янкова / Zhana Yankova
711 – 724 Детската градина в контекста на социалните последици от глобализа ционния процес [Kindergarten in the Context of Social Consequences of the Globalization Process] / Гергана Дянкова / Gergana Dyankova
725 – 735 Нагласи към приложението на образователни компютърни игри в диагностиката и терапията на деца със специални образователни потребности [Attitudes towards the Use of Educational Computer Games in the Initial Assessment and Therapy of Children with Special Educational Needs] / Даниела Тупарова, Маргарита Станкова, Цвета Каменски, Екатерина Тодорова, Георги Тупаров / Daniela Tuparova, Margarita Stankova, Tsveta Kamenski, Ekaterina Todorova, Georgi Tuparov
767 – 787 Стажантската практика – краен етап в университетската подготовка на учители [Teaching Practice – the Final Stage of University Teacher’s Taining] / Янка Коева / Yanka Коеvа
788 – 794 Образование и дигитални медии [Education and Digital Media] /
Боряна Иванова / Borjana Ivanova
795 – 805 Съотнасяне изпълненията на задачите за когнитивно развитие на Жан Пиаже с показателя за умствена възраст Бине – Търман при ученици със специални образователни потребности [Relation of J. Paget’s Tasks for Cognitive Development Accomplishment with the Binet – Terman’s Indicator for Mental Age in Students with Special Educatonal Needs /
Милен Замфиров / Milen Zamfirov
806 – 813 Влиянието на социалните мрежи върху отношението на учениците към ценности с хедонистична насоченост [The Influence of Social Networks on Students‘ Attitudes towards Hedonistic Values] /
Лилия Лозанова / Lilia Lozanova
814 – 834 Семейно ориентиран подход в социалната работа – основания и професионални рефлексии [Family-Oriented Approach in Social Work: a Rationale and Professional Reflections] / Наталия Христова-Михайлова, Мая Чолакова / Natalia Hristova-Mihaylova, Maya Tcholakova
919 – 935 Модел на работа в интеркултурна среда (Научноизследователска саморефлексия) [Working Model in the Intercultural Environment (Research Self-Reflection)] / Румяна Неминска / Rumyana Neminska
936 – 945 Художествени проекции на социалнопедагогическото познание: случаят Рубен Гайего [Artistic Projections of the Socio-Pedagogical Knowledge: the Case of Ruben Gallego] / Веска Гювийска, Николай Цанков / Veska Gyuviyska, Nikolay Tsankov
946 – 962 Risk Factors for Early School Leaving in Bulgaria / Elena Lavrentsova, Petar Valkov
963 – 981 Концепти за професионално-практическата подготовка на стажант-учители [Concepts for Professional-Practical Preparation of Traineе Teachers] / Евгения Тополска, Светлана Ангелова / Evgeniya Topolska, Svetlana Angelova
982 – 993 Verification of Accumulative Frame System in Programming Training / Silvia Gaftandzhieva, Rositsa Doneva
994 – 1002 За мотивацията при избор на немски език като чужд в начална училищна степен [The Motivation to Choose German as a Foreign Language in Primary School] / Силвия Дачева / Silvia Datcheva
1057 – 1090 Образование на бъдещето [Education of the Future] / Наталия
Витанова / Natalia Vitanova
1091 – 1113 Възгледи за дисциплината в списание „Свободно възпитание“ [The Ideas for Discipline in the Journal “Svobodno Vaspitanie”] / Виолета Атанасова / Violeta Atanasova
1114 – 1131 В центъра на образователната парадигма на XXI век [At the Core of the Educational Paradigm of XXI Century] / Светлозар Вацов / Svetlozar Vatsov
1132 – 1154 Училищна превенция на употребата на психоактивни вещества при ученици от V – VII клас [School-Based Prevention of the Drugs Abuse among Fifth to Seventh Grade Students] / Пенка Кожухарова /
Penka Kozhuharova
1155 – 1169 Същност на мобилното обучение и теории за ученето [Essence of Mobile Learning and Learning Theories] / Лилия Лозанова / Lilia Lozanova
1170 – 1182 Възприятие на лицето и мениджмънтът на класа [Face Perception and Class Management] / Милко Иванов / Milko Ivanov
1183 – 1200 Началният учител и компютърното моделиране [The Primary School Teacher and the Computer Modeling] / Наташа Колева /
Natasha Koleva
1215 – 1229 Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище [ Learning to Read for Social Purposes – Bulgarian and English Primary School] Мариана Мандева, Пенка Кънева /
Mariana Mandeva, Penka Kaneva
1230 – 1242 Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели [Christmas Luck Calendar – Methodological Transformation of Authentic Cultural Models for Educational Objectives] / Яна Рашева-Мерджанова / Yana Rasheva-Merdjanova
1243 – 1268 Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания [Model of Pedagogical Environment with Anti-discrimination Component and Formation of Positive Attitudes towards People of Different Ethnic Background and Persons with Disabilities] / Сашо Нунев / Sasho Nunev
1269 – 1281 Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят? [Innovation in Segregated Education – is the Teacher Ready?] / Йосиф
Нунев / Yossif Nunev
1282 – 1287 Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение [Design – an Innovative Projection of the Understanding of Communication in the Learning Process] /
Нина Герджикова / Nina Gerdzhikova
1288 – 1304 Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище [The Sense of Belonging to the Homeland as an Aspect of the National Identity of the Pupils at Primary School] / Марияна Косева / Mariana Koseva
1305 – 1318 Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен [Working with Gifted Children in the Bulgarian Language and Literature Training at the Initial Stage of the Basic Educational Degree] / Йорданка Николова / Yordanka Nikolova

SHARED EXPERIENCE / СПОДЕЛЕН ОПИТ
282 – 288 Диагностичен инструментариум за измерване на компетентности по четене на официалния български език като втори език – ученици роми, VII клас [Diagnostic Toolkit for Measuring the Reading Competencies for the Official Bulgarian Language as a Second Language – Roma Students, Seventh Grade] / Таня Ценкова-Станчева / Tanya Tzenkova-Stancheva
750 – 753 Приобщаване на деца със специални образователни потребности към модела за здравословен начин на живот в детска градина № 37 „Вълшебство“ [Inclusion of Children with Special Educational Needs to the Model for Healthy Living in Life in Kindergarten № 37 “Valshebstvo”] / Гергана Петрова / Gergana Petrova

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПриобщаване на деца със специални образователни потребности към модела за здравословен начин на живот в детска градина № 37 „Вълшебство“ Default ThumbnailПедагогически аспекти на интерактивната комуникация с визуалното изкуство в музейна среда Default ThumbnailПедагогическа технология за стимулиране на четирите основни умения – слушане, четене, говорене и писане, формирани в процеса на ограмотяване в първи клас Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2019, година XCI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
Споделяне108Tweet
Предишна статия

Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.

Следваща статия

Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.

Следваща статия

Годишно съдържание сп. „Чуждоезиково обучение“, 2019 г.

Наука и иновации – едно цяло

ММС

60 000 българи са пътували по „Еразъм+“

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"