Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Добри практики, използвани в извънкласната дейност „Училищни медии“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26-10-2023
в Uncategorized
A A

Мария Павлова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-553comp

Резюме. Тази научна статия има за цел да представи добри практики, които се използват в часовете, свързани с провеждането на извънкласни дейности – „Училищни медии“. Основават се на иновативни подходи, работа с дигитални инструменти и използване на хибридно обучение. Чрез тези методи се насърчава активното участие на учениците в клуба и в училищния живот, повишават се техните дигитални компетентности и езиковата им култура, подпомага се ориентацията им за кариерно развитие. Развиват се техните комуникативни умения. По време на часовете учениците придобиват опит, който ги подготвя за предизвикателствата на съвременното информационно общество.
Ключови думи: извънкласни дейности; ключови компетентности и компетенции; добри практики; умения; медийна грамотност; дигитални умения; хибридно обучение; работа в екип; културни компетентности; критическо мислене.

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailМеждукултурна комуникация и дигитализация в образованието Default ThumbnailThe Problem of Ensuring the Information Security of Children and Adolescents in the Context of Educational Internet Projects Implementation Default ThumbnailConcept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School Default ThumbnailOценка на ефекта от приложението на кръгова тренировка върху функционалните възможности при студенти от СУ „Кл. Охридски“

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Компетентности и умения в часовете по втори чужд език

Следваща статия

Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности

Следваща статия

Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности

Проблемно базираното обучение и проектно базираното обучение в STEM направлението

Дигитализация на учебния процес с междупредметни връзки (математика, физика и информационни технологии) и изкуствен интелект

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2025, година LXVIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2024, година LXVII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2024, година LXVII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI
  • Годишно съдържание на сп. Математика и информатика том 65 (2022 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2022, година LXV
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2022, година LXV

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"