"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Учебно съдържание по химия и опазване на околната среда – нови изисквания и възможност за професионална реализация

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
22-10-2021
in Uncategorized
A A

Инж. Симона Ангелова
Химикотехнологичен и металургичен университет – София
31. СУЧЕМ „Иван Вазов“ – София

https://doi.org/10.53656/voc21-5.3uch

Absract. Съвременната образователна система променя законите и наредбите с изисквания учениците да придобиват знания, умения и качества, които да им послужат както в университета след това, така и на работното място. Идеята учениците да могат да избират допълнителни два профилиращи предмета, които подробно да изучават в XI и XII клас, дава възможност на учениците да се подготвят за своето кариерно развитие. За тази цел учители и ученици имат нужда от работни материали, съобразени както с МОН, така и с изискванията на университетите. В предложения модел на учебно съдържание по химия и опазване на околната среда е обхванато учебното съдържание за втори гимназиален етап с нови акценти върху сферите на професионална насоченост във висшето образование. Моделът е съобразен с изискванията на МОН, разделен на четири модула. Новите моменти в модела на учебното съдържание са: тематична структура, методи за анализ и химични производства, интегрирани в темите, програми за компютърно моделиране, възможност за приложение при разработка на професионално ориентирани компоненти на учебно съдържание.
Keywords: учебно съдържание; STEM; професионална реализация; химия и опазване на околната среда

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПЕДАГОГИКАТА В НАУЧНАТА СИСТЕМАТИКА НА ФРЕНСИС БЕЙКЪН Default ThumbnailINTERPRETATIONS OF HUMILITY IN A PEDAGOGICAL CONTEXT Default ThumbnailModeling an Educational Environment Promoting the Development of Key Competencies in Preschool Age Default ThumbnailTHE LITERATURE OF THE BULGARIAN CATHOLICS IN A CHRESTOMATHY: HALLENGES OF LINGUODIDACTICS AND CULTURAL STUDIES

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Интердисциплинарният урок в условията на дистанционно обучение

Next article

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Next article

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Институционален подход за анализ на историята на законодателството на земеделските земи в българия в периода 1989 – 2020 г.

Проучване въздействието на методика на кинезитерапия при лица с наднормено тегло и затлъстяване върху статичната силова издръжливост на коремната мускулатура

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"