"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 48, 2021

Смесеното обучение предоставя гъвкав подход

in Брой 48, 2021
Reading Time: 1 min read
A A

Четири съвета на министрите на ЕС – по образованието, младежта, културата, и спорта, се проведоха в Брюксел

  • Author
  • Recent Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

Антоанета
НАЙДЕНОВА

Равнопоставеността и приобщаването на основното и средното образование, смесеното (виртуално и присъствено) образование и обучение, обучението през целия живот и новата стратегия за висшето образование в Европа бяха във фокуса на заседание на Съвета по образование с министрите на държавите членки.
„Смесеното обучение предоставя гъвкав подход, чрез който да дадем възможност на всички ученици да успеят в образованието си. То е пример за това как можем да подобрим и да насърчим използването на цифровите технологии в образованието – заяви българският еврокомисар Мария Габриел. – За да могат всички да се възползват от предимствата на цифровите технологии в образованието, е необходимо да подобрим компетентностите на преподавателите и учащите се, свързаността и инфраструктурата и да подпомогнем развитието на ефективна екосистема за цифрово образование. За това ще спомогнат новият План за действие в областта на цифровото образование, програма „Еразъм+“ и инициативата ми за изграждане на приобщаващо европейско образователно пространство до 2025 г.“
Тази седмица българският еврокомисар участва в четири съвета на министрите на ЕС – по образованието, младежта, културата и спорта.
В центъра на дискусията на Съвета на министрите на младежта е Стратегията на ЕС за младежта (2022 – 2024 г.), насърчаване участието на младите хора в политическите процеси, диалогът по въпросите на младежта и Европейската година на младежта 2022 г. От българска страна в това заседание, както и в това на Съвета на министрите на спорта, участва министърът на младежта и спорта Андрей Кузманов.
На Съвета на министрите на младежта бяха обсъдени гражданските пространства за младите хора. По време на своето изказване министър Андрей Кузманов акцентира върху ролята на държавата по отношение развитието на младежките центрове в България.
„В България съществуват голям брой младежки центрове – общински, младежки организации и четири центъра по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“. По същата програма е осигурено и финансиране за нови четири центъра. Те покриват високи стандарти за младежка работа, предоставят комплексни услуги за младите хора, в това число и тези от уязвимите групи. Същевременно в Плана за възстановяване и устойчивост е предвидено изграждането на над 50 центъра за личностно развитие на ученици и младежи в подкрепа на устойчивото възстановяване на общините. Министерството на младежта и спорта работи по разработването на минимални стандарти за качество при предоставяне на младежки услуги в България, гарантиращи еднаквост и критерии за контрол и оценка на качеството на услугите“, каза министър Кузманов.
Спортният министър на България отбеляза ролята на социалните мрежи и тяхното въздействие върху младежките граждански пространства. Той предложи въздействието на социалните мрежи да бъде измервано чрез социологическо проучване, базирано на конкретни индикатори.
Основните теми на Съвета на министрите на културата, бяха инициативата „Нов европейски Баухаус“, финансовите инструменти и механизми за опазване на културното наследство и планът за действие в подкрепа на възстановяването на творческия сектор от кризата.
В центъра на дискусията на министрите на спорта на ЕС са европейският спортен модел, подпомагането на двойната кариера на спортистите и работната програма в сферата на спорта на предстоящото Френско председателство на Съвета на ЕС.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: +359 2 425 04 70

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Tags Европа
shareTweet
Previous article

75 източника на пари за културата

Next article

За фразеологизма лебедова песен

Next article
Защо „мекането“ е толкова заразно?

За фразеологизма лебедова песен

В ход е дигиталното обучение

Уроци и поуки

Родни студенти с разработка срещу антибиотичната резистентност

Родни студенти с разработка срещу антибиотичната резистентност

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2021 г.
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 3, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2021, Volume 64
  • Annual contents of Mathematics and Informatics, 2020
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2020, Volume 63

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US