"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 30, 2020

Подход към всяко дете

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
23-07-2020
in Брой 30, 2020
A A

Антоанета НАЙДЕНОВА

Всеки родител си мечтае детето му да попадне при мил и добър учител, който да има лично отношение и персонален подход към него. Да се съобразява, да му помага по предметите, които му „куцат“, да го напътства в каква посока да се развива.
Сигурно и част от учителите искат да бъдат точно такива, но бързо разбират, че е невъзможно. Защото имат минимум 25 деца в началния етап на обучение и доста повече, ако преподават в прогимназиалния или гимназиалния. И да искат, не могат да обгрижват еднакво всички. Трябва да подготвят и следващите уроци, да проверяват домашни и тестове, да пишат отчети и непрекъснато да се обучават, за да са в час
с поколение XXI. И трябва да признаем, че успяват. За много кратки срокове замениха реалните с виртуалните класни стаи и заслужено получиха оценка отличен 5,50 от своя министър.
Въпреки трудностите образователните системи по цял свят направиха преход от традиционното преподаване на знания към интерактивното и се заеха да учат децата да мислят, да анализират, да са креативни и да работят в екип. Сега е в ход преходът от стандартизация към персонализация, при който на помощ идват съвременните информационни технологии и изкуственият интелект. Те ще обработват и анализират данните за това как се справя всеки ученик по отделните предмети, за да може учителят да му подава точно тези уроци, от които има нужда. Звучи като научна фантастика, но ще бъде факт само след 4 – 5 години. А учителят ще има всички инструменти за индивидуален
подход към образователните нужди на всяко дете.

Your Image Description

Свързани статии:

Нови хоризонти за българската мехатроника Споделен опит подпомага електронното обучение Родителите разказват за своите професии STEAM за малчугани – защо не

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Каква е разликата между епидемичен и епидемиологичен?

Next article

Следите продължават

Next article
Следите продължават

Следите продължават

Екзопланетите – тема с продължение

Екзопланетите – тема с продължение

Книжката и мишката вече са приятели

Книжката и мишката вече са приятели

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"