"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2018 Брой 16, 2018

По нелекия път на доверието

in Брой 16, 2018

Децата са основен медиатор във взаимодействието на семействата и училищата. Отсъства редовната връзка между родители и учители.

Не се търси професионалната намеса на училищните психолози. Тази картина обрисуват данните от национално представително проучване на тема „Степента на отчужденост на родителите от училищния живот“. То е дело на изследователски център „Тренд“ и е проведено през февруари тази година. Резултатите бяха представени на форума „Да върнем родителите в училище“, организиран от българския евродепутат Асим Адемов. Домакин на проявата, в която се включи и министърът на образованието и науката Красимир Вълчев, бе Националната финансово-стопанска гимназия в София (за нея четете повече на стр.7). Участваха зам.-министърът на образованието и науката Таня Михайлова, началникът на РУО – София-град, Ваня Кастрева и нейни колеги от страната, директори и учители, представители на социалните партньори и на родителски организации, членове на обществени съвети и училищни настоятелства.
81% от анкетираните родители на деца от V до XII клас декларират, че са доволни от влиянието, което училището оказва върху тяхното дете. Също толкова отговарят, че имат доверие на учителите. В същото време, 80 на сто твърдят, че се доверяват единствено на детето си за информация, свързана с училищния живот. При това от децата си черпят информация за проблеми с поведението 42% от отговорилите, за добро поведение и заслуги – 59%, за положително развитие в ученето – 66%, а за затруднения в ученето – цели 77%. Проучването показва още, че близо половината от родителите се обръщат към училището едва при наличието на проблем.

 

Четете повече в бр. 16, 19 – 25 април 2018 г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Tags АКЦЕНТ на броя
shareTweetshare
Previous article

Педагогика, година XC, книжка 3, 2018

Next article

сп. "История", книжка 2, година XXVI, 2018

Next article

сп. "История", книжка 2, година XXVI, 2018

"Математика и информатика", книжка 2, година LXI, 2018

„Коперник“ прогнозира наводнения и свлачища

„Коперник“ прогнозира наводнения и свлачища

Последни публикации

  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65
  • Annual contents of Mathematics and Informatics, 2021
  • INFORMAL LINGUISTIC TOURNAMENTS
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2021, Volume 64
  • PREPARATION FOR THE XXV YOUTH BALKANIADE IN MATHEMATICS 2021
  • THE 17TH ZHAUTYKOV OLYMPIAD IN MATHEMATICS, PHYSICS AND COMPUTER SCIENCE
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 3, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2021, Volume 64
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2021, Volume 64
  • Annual contents of Mathematics and Informatics, 2020
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2020, Volume 63
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2020, Volume 63
  • Annual contents of Mathematics and Informatics, 2019
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2019, Volume 62
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2019, Volume 62
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US