"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 37, 2022

Увеличават се учещите по модела „Едно към едно“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-09-2022
in Брой 37, 2022
A A

От новата учебна година в още 18 паралелки във Варна се въвежда моделът „Едно към едно“. При него всеки ученик и преподавател има лично електронно устройство за учене. С такова ще разполагат общо над 1000 ученици, а повече от 200 учители са преминали курсове за работа с технологиите на Google. Това съобщи кметът Иван Портних по време на втория международен образователен форум „Качеството на образованието в условията на дигитална трансформация и спецификата на поколенията“.
Варненският кмет припомни, че Варна е първата община в страната, която оказва финансова подкрепа на училищата за въвеждането на модела „Едно към едно“. Професионалната гимназия по компютърно моделиране и компютърни системи, която отвори врати през 2020 г., от миналата година е референтно училище на Google и ползва дигитални технологии за обучение по всички предмети.
„Качеството на обучението в бъдеще ще зависи от правилната пропорция между човешкия и изкуствения интелект. Но това не може да стане чрез механичен трансфер на знания, само с повече часове по информатика“, посочи проф. Евгени Станимиров – ректор на Икономическия университет. Вис-
шето училище е домакин на форума, организиран от общинската дирекция „Образование и младежки дейности“.
В продължение на три дни над 200 експерти от 9 държави споделят опита си по теми, свързани с обучението на децата, родени в ерата на дигиталната трансформация. В образователната сфера тя навлезе малко насилствено заради пандемията, подчерта Диян Стаматов – председател на Съюза на работодателите в системата на народната просвета. Според него за началния курс водещо трябва да остане живото общуване между учител и ученик.

Your Image Description

Свързани статии:

Над 3200 нови места за децата в София Сформират младежки гвардейски отряд в Русе В Белене са готови за 15 септември Единайсетокласници от ПГ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Видин, ще трупат знания и умения в реална работна среда

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Правят кътове за четене в 8 училища в Пловдивско

Next article

Сформират младежки гвардейски отряд в Русе

Next article
Сформират младежки гвардейски отряд в Русе

Сформират младежки гвардейски отряд в Русе

В ход е дигиталното обучение

В Белене са готови за 15 септември

Единайсетокласници от ПГ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Видин,  ще трупат знания и умения в реална работна среда

Единайсетокласници от ПГ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Видин, ще трупат знания и умения в реална работна среда

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"