"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 17, 2020

Ход напред

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
22-04-2020
in Брой 17, 2020
A A

Стоян СТОЯНОВ

Пандемията от новия коронавирус преобърна света и изправи обществата пред сериозни предизвикателства. И макар да е рано за категорични изводи как училищата се справят в настоящата ситуация, се очертават някои изводи.
Например заложената в новия просветен закон по-голяма свобода за взимане на решения на равнище отделни училища в настоящата ситуация им даде възможности за бързо и оптимално използване на наличните ресурси за осигуряване на адекватен учебен процес. А дигиталното обучение разкрива поле за още по-голяма свобода на отделния учител да намери и приложи най-добрите подходи към своите ученици, така че да ги мотивира да учат. Печеливш се оказа и прилаганият все по-често модел на обучение, а именно проектната работа.
Отплащат се и полаганите в последните години усилия да се обучат педагозите за работа в дигитална среда, да се инвестира в модерна образователна инфраструктура. Убедихме се и колко е важно развитието на мениджърски умения у директорите. И мнозина от тях доказват, че в извънредната ситуация могат да организират успешно своите екипи, така че обучението да не спира и за онези ученици, които нямат достъп до технологиите в дома си.
Разбира се, има трудности.
Но като цяло, системата изглежда преминава успешно през своя неочакван стрес тест.
И ако някой все още се съмнява, настоящата пандемия доказва за пореден път колко важно е да се инвестира постоянно в образованието и науката, от които всички днес очакваме да намерят изход от кризата.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Дързостта на начинаещите Вестник "Аз-буки"Сам вкъщи… Вестник "Аз-буки"Необходимост Дякон Васил Левски*

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Онлайн обучението засилва неравенствата

Next article

Mathematics and Informatics, Number 2/2020, Volume 63

Next article

Mathematics and Informatics, Number 2/2020, Volume 63

History, issue 2/2020, Volume 28

Vocational Education, Number 2/2020, Volume 22

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"