"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2016 Брой 28, 2016

Сърцето на село Войсил

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-07-2016
in Брой 28, 2016
A A

През следващата учебна година в него ще учат близо 40 деца от селото. Училището няма статут на защитено или средищно, тъй като се намира близо до общинския център, както и до областния град Пловдив. За да съществува, то има подкрепата на ръководството на общината, както и на кмета на селото – Яко Видолов, които правят всичко по силите си, за да го запазят. Всяка година екипът полага големи усилия, за да убеди родителите да запишат децата си в селото и да не ги водят всеки ден до големия град. „Трябва да им предоставим най-доброто – условия, материална база, качество на преподаване и отношение към децата. Големият ни проблем е тенденцията цели семейства да заминават в чужбина, което ни поставя пред демографско предизвикателство, въпреки че предприятията в района непрекъснато търсят работна ръка. Надяваме се селото да продължи да се развива и да стане по-атрактивно за млади семейства“, казва Тончева. Всяка година със средства от бюджета се правят ремонти на сградата, за да учат децата в приветлива и приятна среда. За да се пестят средства, учителите сами боядисват стаите и правят малки ремонти, в които се включва и кметът на селото. Преди няколко години той лично коси райграса в двора. Въпреки че голяма част от възпитаниците са от ромски произход, обхватът на децата в селото е на 100%. Децата искат да остават в училище и след края на занятията, както и през ваканциите. Осигурена е целодневна организация на учебния процес със занимания по интереси след обяд. Има разработен проект за класна стая на открито, в който е включен кораб на знанието – място, където малчуганите ще могат да четат и рисуват. Кандидатстват за финансиране и по няколко програми, но не се класират заради малкия брой деца.

Четете повече в бр. 28, 14 – 20 юли 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Успехи, зад които не стоят оценки Едни даряват, а други прибират Помогни ми да се справя С индивидуален подход към всяко дете

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Chemistry, Number 4/2016, Volume 25

Next article

Календар на директора

Next article

Календар на директора

„Бърза писта“ за инвестиции в образованието

Шанс за децата в риск

Шанс за децата в риск

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"