"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 27, 2021

Придобивка за победители

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
07-07-2021
in Брой 27, 2021
A A

В Основно училище „Ангел Кънчев“ в Русе се откри иновативна класна стая за обучение по природни науки. Това е едно от шестте русенски училища, които получават субсидиране по Националната програма „Изграждане на училищна STEM среда“. По нея са кандидатствали общо 546 училища в национален мащаб.
Изграждането на класната стая е на стойност 50 000 лева. В нея има две работни маси с по 8 места и необходимото оборудване. В новия център по природни науки децата ще могат да правят експерименти, да се обучават интерактивно и сами да си отговорят на въпроса „Защо са ми нужни тези знания и къде да ги прилагам?“.
Децата от IIIА клас направиха демонстрация на способностите на новата стая. С помощта на интерактивна дъска и компютри те демонстрираха по интересен начин знанията си по теми от учебния план.
„Девет от десетте третокласници, взели участие в открития урок, имат златни медали от състезания – казва директорката на училището Диляна Тачева. – Затова моите колеги нарекоха стаята „Център за победители“. Това ще им напомня, че днес се гради утрешният ден и че знаещите и можещите ще просперират. Нашето училище е първото основно в Русе, в което се открива STEM център. Досега не сме имали кабинети по химия, биология и физика. Затова учениците са много радостни, че ще има къде да правят опити и да се занимават с практически задачи. Решили сме акцентът в работата на Центъра да бъдат практическите занимания и връзката с реалния живот. Работните места са на модулен принцип и могат лесно да се подреждат за групова и индивидуална работа. А най-хубавото е, че класната стая ще може да се ползва и от децата в начален курс, както и за извънкласни дейности.“
Една от целите на обучението в класната стая е учениците да получат дигитални компетентности. За тази цел преподавателите на ОУ „Ангел Кънчев“ преминават специално обучение, за да могат да изготвят интердисциплинарни уроци.

Your Image Description

Свързани статии:

Как се управлява роботизирана ръка С индивидуален подход към всяко дете Те програмират бъдещето Предизвикателството да обучаваш и родителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

С индивидуален подход към всяко дете

Next article

Те програмират бъдещето

Next article
Те програмират бъдещето

Те програмират бъдещето

В ход е дигиталното обучение

Предизвикателството да обучаваш и родителите

Да създадеш среда, която стимулира

Да създадеш среда, която стимулира

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2025, година LXVIII
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 6
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"