Mathematics and Informatics
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Mathematics and Informatics
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2018 Брой 42, 2018

Създават корпус учители за трудните училища

v.genkov@azbuki.bg by v.genkov@azbuki.bg
28/05/2019
in Брой 42, 2018
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Тя ще дава възможност по нея да се обучават специалисти по четири алтернативни пътеки, които ще имат различна продължителност, и се очаква да бъде пусната за обществено обсъждане до края на годината.
„Имаме не само общ недостиг на учители, а също по определени дисциплини и в определени райони. Предвиждаме да финансираме създаването на своеобразен корпус от учители по тази програма, които да бъдат подготвени и срещу допълнително възнаграждение да преподават в най-трудните училища. Става дума не само за най-отдалечените райони, а за тези училища, в които трябва да се работи с най-голям брой проблемни деца.“ Това каза министърът на образованието и науката Красимир Вълчев на конференция, посветена на кадровото обезпечаване на българското образование в столичното 18 СУ „Уилям Гладстон“.
Най-добрите опитни и подготвени специалисти да се пренасочват на работа в най-трудните места е една от алтернативните пътеки за осигуряване на педагогически кадри. „Очакваме те да могат да работят най-ефективно с децата от уязвими общности, с нисък социален и образователен статус“, обясни Наталия Михалевска, директор „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ – МОН. За целта учителите трябва да минат сериозен подбор и да бъдат предварително подготвени за работата си с конкретната общност, училище или населено място. Михалевска обясни, че става въпрос за работа в училища, при които има проблеми с общуването с родителите, с образователните постижения на учениците и даже със самите педагогически общности…

 

Четете повече в бр. 42, 18 – 24 октомври 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Партньори в името на децата Default Thumbnail63 на сто от училищата имат до 300 деца 20 млн. лв. за нови кабинети Пътна карта за развитието на учителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Previous article

Mathematics and Informatics, Number 5/2018, Volume 61

Next article

Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2018, Volume 26

Next article

Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2018, Volume 26

Последни публикации

  • Mathematics and Informatics, Number 5/2025, Volume 68
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2025, Volume 68
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2025, Volume 68
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2025, Volume 68
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2025, Volume 68
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 67 (2024 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2024, Volume 67
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2024, Volume 67
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2024, Volume 67
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2024, Volume 67
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2024, Volume 67
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2024, Volume 67
  • Годишно съдържание сп. „Математика и информатика“, том 66 (2023 г.)
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 4/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 3/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 2/2023, Volume 66
  • Mathematics and Informatics, Number 1/2023, Volume 66
  • Annual Contents of Mathematics and Informatics, vol.65/ 2022
  • Mathematics and Informatics, Number 6/2022, Volume 65
  • Mathematics and Informatics, Number 5/2022, Volume 65

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

en_US
bg_BG en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.