Аделина Иванова, Владислав Тодоров
Лесотехнически университет – София
Резюме. Настоящата статия има за цел да установи някои изводи и обобщения за качеството на обучението във факултет „Стопанско управление“ (ФСУ) на Лесотехническия университет (ЛТУ). За целта е проучено мнението на студентите от ОКС „Бакалавър“ за нивото на тяхната подготовка по „Математика“ и „Информационни технологии (ИТ)“ като елемент от системата за управление на качеството на обучение в ЛТУ. Обобщените отговори от анкетата дават възможност за преценка на уменията на студентите да прилагат математически методи и ИТ при усвояване съдържанието на дисциплините от учебния план на специалностите във ФСУ. Резултатите ще са от полза за подобряване качеството на обучение във Факултета.
Ключови думи: Лесотехнически университет; студент; математика; информационни технологии
