Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Preparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the Glat Project

в Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Prof. Dr. Natasa Hoic-Bozic
Dr. Darko Lončarić, Assoc. Prof.
Dr. Martina Holenko Dlab, Assist. Prof.
University of Rijeka (Croatia)

Abstract. The paper presents results of a study conducted within the Erasmus+ project GLAT which promotes the integration of activities for developing computational thinking and programming skills into daily teaching in primary school. The aim of the study is to identify to what extent are primary school junior grade teachers from Croatia prepared for developing these skills among their classroom students. The results show that there is a need for teacher training programmes on applying methods, activities and ICT tools for developing computational thinking in everyday teaching practice.
Keywords: computational thinking; digital games; GLAT project; ICT in education; primary junior grade teachers

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Cloud Technologies Implementation in Secondary Education

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2019, година LXII

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2019, година LXII

Четирите мисии на университетите на бъдещето

Снимка еu2018bg.bg

Професионалното си връща престижа

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2021, година LXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2020 г.
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2020, година LXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2019 г.
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2019, година LXII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2019, година LXII
  • Preparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the Glat Project
  • Cloud Technologies Implementation in Secondary Education
  • Google Classroom – An Innovative Approach to a More Efficient Organization of Learning
  • To Read or Interact with Textbooks – What is Better for Learners?
  • Дълбоко копие в C++ и Java
  • Полиноми с корени във върховете на медитангенциални многоъгълници
  • Алгебраическое описание улиток Паскаля порядка n
  • Проучване мнението на студентите за качеството на тяхната подготовка по математика и информационни технологии
  • Конкурсни задачи на броя
  • Решения на задачите от брой 6, 2018
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2019, година LXII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG