Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Математика и информатика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Google Classroom – An Innovative Approach to a More Efficient Organization of Learning

в Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Mr. Muharem Asanov Mollov, PhD student
“Paisii Hilendarski” University of Plovdiv (Bulgaria)

Abstract. The article presents a pedagogical study, proving the positive impact of Google Classroom on the learning motivation of secondary school students in a selected school, and the improved communication among the participants in the educational process.
Keywords: Information Communication Technologies; Google ClassRoom; Education; Innovative school

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

To Read or Interact with Textbooks – What is Better for Learners?

Следваща статия

Cloud Technologies Implementation in Secondary Education

Следваща статия

Cloud Technologies Implementation in Secondary Education

Preparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the Glat Project

Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2019, година LXII

Последни публикации

  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2021, година LXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2020 г.
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2020, година LXIII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2020, година LXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2019 г.
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2019, година LXII
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 5/2019, година LXII
  • Preparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the Glat Project
  • Cloud Technologies Implementation in Secondary Education
  • Google Classroom – An Innovative Approach to a More Efficient Organization of Learning
  • To Read or Interact with Textbooks – What is Better for Learners?
  • Дълбоко копие в C++ и Java
  • Полиноми с корени във върховете на медитангенциални многоъгълници
  • Алгебраическое описание улиток Паскаля порядка n
  • Проучване мнението на студентите за качеството на тяхната подготовка по математика и информационни технологии
  • Конкурсни задачи на броя
  • Решения на задачите от брой 6, 2018
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2019, година LXII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG